Superbeetle Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Likte bakfangeren jeg..! Den linjen/kanten nede går jo også igjen i sideskjørtet slik at disse blir i samme høyde... Eneste var at eksosen nå virket litt liten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrispyRim Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Fin bil du har der , den nye fangeren passer helt greit. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Takk takk! Eksosen ser litt mindre ut nå ja, men den orker jeg ikke skifte. Takk, den nye fangeren passer helt greit ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Ville satt på M3-fanger og eksos. Litt overkill på en 318 men skitt au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 eg liker den nye fangeren bedre enn den gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Hmm... Er ikke helt sikker på hva jeg synes jeg.. Må nesten vente og se ann til det kommer flere bilder, men foreløping så den bedre ut med leppa på orginalen =/ Men, kan jo bare være bildet som lurer meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Takk dj2! Ble meget bra, kommer flere bilder nitrox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Ta nu å fett ut nåkka bilda mann! E jo lenge sia du fikk på frontn! Damn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Fornøyd stig? katti skal du få ut nåkka bilda av kjærra di?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 det kommer seg med bildene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Fornøyd stig? katti skal du få ut nåkka bilda av kjærra di?? Hva slags leppe er det der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 AC Schnitzer leppe. Har fjernet di nederste cup vingene da det ble litt for mye i fronten synes jeg (jeg har CF leppe til salgs til din bil, se min salgstråd på deler selges!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Ble jo snyggt med ny bakfanger;) Fått meldingen min forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 hehe takk! Hvordan melding? har snakket med vetu03 og breitbau, men ikke med deg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Du veit at æ ikkje gidd å lage nån tråd om biln Ta nu å sleng ut bilda av hekken! E ikkje interesant å se sida/frontn av biln! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå