PenguiN- Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2009 Takk Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Hvilket merke/type er sideskjørta dine? Så ut som de bygde litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Sideskjørtene er FK, Rieger sine bygger vel 1 cm til! Vil ha Rieger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Synest også bilen er flott! Spesiellt fronten Med unntak av den bakfangeren som jeg synest er litt "rånete". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Takk takk crzy Jo, bakfangern er kanskje litt typisk "rånete", men jeg liker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Det gjør jeg og )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2009 Armanic, har du ikke noe mer fornufig å gjøre, som f.eks å redigere resten av bildene istedet for å sitte å skryte av bilen min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 hehe takk! Hvordan melding? har snakket med vetu03 og breitbau, men ikke med deg :/ Jasså? Sendte deg en mld på nr du oppga i PM'en men sender svar til deg her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Jepp, lest og svart på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Spesiell farge på bilen, men jeg må si jeg liker den nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Takk skal du ha, får mye oppmerksomhet pga fargen tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Tror ikke akkurat det er bare fargen jeg Markus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Takk Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Da har jeg og Armanic endelig fått montert tåkelykter forann AC Schnitzer pedaler blir montert i helgen! her ett ett lite bilde jeg tok tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Jeg ? Vi, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå