PenguiN- Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2009 lol, tenkte på det før æ la mæ "faen, skreiv jeg ikke vi, Mathias blir å si nåkka" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Riktig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 Nye bilder kommer snart med nymonterte pedaler på plass type ACS og nylakkerte sideskjørt Kjører nordover i morgen og skalse om jeg får tatt flere bilder på turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 kva merke var den bakfangeren som du hadde før du blei påkjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 kva merke var den bakfangeren som du hadde før du blei påkjørt? Vil mene det var original fanger + ACS leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Stemmer det stig! Fikk tatt noen bilder mens jeg venta på ferga i lødingen før turen nedover til Trondheim fra Harstad på lørdag. Kommer flere bilder da jeg og thestigmeister hadde en liten minishoot, men bildene er ikke ferdig redigert! Håper dere liker høst bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Bildene er bra, men savner farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Bare å bla seg bakover di 14 sidene så finner du bilen i farger =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Shitt nice bil!!!!! Men jeg savner fortsatt ACS leppa isteden=/ Angrer for at jeg ikke kjøpte den selv ;D Er den i produksjon fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 takk nitrox! Den leppen tror jeg fortsatt lages, men vet ikke hvor og hva prisen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Ikke mange kommentarene her, var ikke bildene pene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Sett det før haha Likte de CSL-felga, gleder med til å se de irl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Utrolig fine bilder Elsker felgene dine. Synes bilen din er veldig fin, men er noe med den bakfangeren din. Sorry, men har aldri hatt sansen for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 hehe, di er dekket av møkk nå! du, den bakfangeren er fin b0ssi, ikke vær så originalpolizei ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 hehe, di er dekket av møkk nå! du, den bakfangeren er fin b0ssi, ikke vær så originalpolizei ;P Hehe. Er ikke mye til originalpolizei Kjører jo full rieger styling selv. Mener ikke at den er stygg eller noe, men er noe med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå