Gå til innhold

2000 BMW 318CI /"spessielt" interiør montert.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 398
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Såklart, carbon grill og carbon leppe-spoiler på bagasjelokket har lenge vært ting som jeg har ansett som prikker over i`en..men står uten jobb om en uke, så fram til jeg finner meg ny jobb får jeg prøve å leve litt nøkternt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! felgen er enda ikke ankommet til GS i Trondheim, men fikk rattemblem i Carbon som plaster på såret. nam nam!

Ellers er carbon plater kjøpt inn til å legge på interiør lister, og felgen kommer i morgen slik at jeg og Mathias får startet med pussing test lakkering på kantkjørt felg for å se om vi får til ett bra resultat, da vil alle bli lakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mottok forrige helg ekte carbon med lim på baksiden..ett stygge på 40x50 cm fra Autoroyal. Di anbefales på det varmeste på alle områder, også ang kvaliteten på carbon di sendte meg!

Fikk lagt på listene forann og regner med å kjøpe mer å legge på resten av interiøret (selv om det som gjenstår er vanskelige kurvede ting og CF`en er ganske hard å jobbe med slik at jeg tror at jeg blir å la proffe ta seg av resten)..

Her er noen bilder av jobben og noen bilder jeg tok i dag etter å ha vasket bilen utvendig og innvendig :)

bilde9.jpg

bilde8.jpg

bilde7.jpg

bilde6.jpg

bilde5.jpg

bilde4.jpg

bilde3.jpg

bilde2.jpg

bilde1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...