Frode D Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 omg, som jeg sa på E46, takk skal du ha, det blir nok den comboen! nesten så jeg vurderer å skrive Design by; Frode på felgen i sort kaliagri skrift på gull delen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Hehe, takker for den Men hva tror du om carbon grill for å fullføre sort/gull temaet på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Såklart, carbon grill og carbon leppe-spoiler på bagasjelokket har lenge vært ting som jeg har ansett som prikker over i`en..men står uten jobb om en uke, så fram til jeg finner meg ny jobb får jeg prøve å leve litt nøkternt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Det der er sjukt grommt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Fy flate, det der er helt rått! Grabba med så bra match! Stå på, nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Takk takk! felgen er enda ikke ankommet til GS i Trondheim, men fikk rattemblem i Carbon som plaster på såret. nam nam! Ellers er carbon plater kjøpt inn til å legge på interiør lister, og felgen kommer i morgen slik at jeg og Mathias får startet med pussing test lakkering på kantkjørt felg for å se om vi får til ett bra resultat, da vil alle bli lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Noen som vet hvordan man tar av dørhåndtakene utvendig på E46 coupe? skal prøve noe morsommt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Noen som vet hvordan man tar av dørhåndtakene utvendig på E46 coupe? skal prøve noe morsommt De må lösnes fra innsiden av dören. Husker ikke helt hvordan man gjorde det, men var veldig enkelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Fy flate, dette kommer til og bli så J***** bra ! ! ! Noen som vet hvordan man tar av dørhåndtakene utvendig på E46 coupe? skal prøve noe morsommt Prøve og lakkere håndtakene sorte, eller er det noe annet du har tenkt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0ssi Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Den sort\gull komboen var døfet. Håper dere får til dette. Det blir konge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 En skrue innvendig, du må ha et laaangt skruhjern for å nå dit :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Carbon update kommer senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Mottok forrige helg ekte carbon med lim på baksiden..ett stygge på 40x50 cm fra Autoroyal. Di anbefales på det varmeste på alle områder, også ang kvaliteten på carbon di sendte meg! Fikk lagt på listene forann og regner med å kjøpe mer å legge på resten av interiøret (selv om det som gjenstår er vanskelige kurvede ting og CF`en er ganske hard å jobbe med slik at jeg tror at jeg blir å la proffe ta seg av resten).. Her er noen bilder av jobben og noen bilder jeg tok i dag etter å ha vasket bilen utvendig og innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå