Gå til innhold

2000 BMW 318CI /"spessielt" interiør montert.

Share

Anbefalte innlegg

ess10 skrev "men her på norske veier kan man jo ikke kjøre raskere en 80km/t uansett."

JOHO! Hvis man har 450+ hester krefter kan man kjøre fort! Ingen bryr seg om traffikregler eller sikkerhet, så lenge man gjør det forsvarlig. Også kan man jo ikke burne i rundkjøringen eller lage donuts på parkeringsplassen/esso'n med en 1.8liters bil. Også er det jo jævlig fet med masse krefter under panseret, bare drar fra alle bilene og gæsse litt ekstra på når man møter andre pingle biler. Hater mest av alt biler som setter på styling som tilsier at de har mye krefter under panseret! Eller breddekit på en 318???! Eller en vinge på en 320??? Hvilken nytte er downforce på en slik motor/bil??? Hva skal man med en bil som ikke greier 0-100 på under 5 sek? Er iallfall ikke bilinteressert da. Jeg blir forbanna når jeg ser en bil som ser pen ut og hissig ut, men ikke klarer å levere. Takler ikke "posere" det sårer mine mandige følelser, fordi da føler jeg meg ikke spesiell.

Også er det jo maks fet å kjøre i fartsgrense eller litt under også vente på når folk skal kjøre forbi så gasser man på selv og forsvinner!!! Og kan tenke inni meg "hahaha In your face" Lar F ingen kjøre forbi hvis jeg hadde hatt 450hk. Også blir jo bilen og jeg meget kjent i bygda om jeg cruiser fram og tilbake esso'n - der tenker de Å FY FAEN! DER ER HAN KAREN MED BMW'n med HIIISSSIG MOTOR - ingen kan kjøre fra den - og det er rått å bli beundra sånn. Det er nemlig det jeg skal - skal kjøpe en gammel BMW M5 og trimme motor fordi jeg skal kjøre over 80km og legge igjen gummi, også race med andre også skal jeg ligge sidelengs overalt.

Burnings og ostepølser er livet! Rai rai!

Superbeetle:

Ja en E46325 er ok pen, men en E46318 er stygg som F. selv om de er 100% like. Men en 330 er enda penere. Hadde vært finere om man hev på kompressor også, da kan man kjøre ekstra fort ifra VW golf, Yarisene, Polo, Opel, og alle de andre med små motorer. Det er kun innmaten som teller for min del.

Mente at det ikke var låv. Er jo seff artig å legge igjen gummi å gasse på når andre skal kjøre forbi og slikt, men at man styler biler er jo ikke galt, uansett hvilken motor man har. Trenger jo ikke klage på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 398
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ess skrev:Mente at det ikke var låv. Er jo seff artig å legge igjen gummi å gasse på når andre skal kjøre forbi og slikt, men at man styler biler er jo ikke galt, uansett hvilken motor man har. Trenger jo ikke klage på det.

ok for å gjøre det klart - hele mitt innlegg var 100% ironi. Det var for å terge litt på folk som har slike holdninger (som var tidligere på tråden) jeg TROR bare at det er slikt ekte rånere tenker. Jeg er helt på motsatt side, og har selv liten respekt for mennesker som har holdninger som er lik mitt forrige innlegg. syns ikke man skal ligge under fartsgrensa for å terge på noen for å gasse på etterpå. Eller ligge sidelengs på veiene - mener at dette kan være farlig for møtende bilister. Og mener seff folk kan sette sin personlig preg på sin egen bil enten om det er en orginal bil med stor motor eller en bil med liten motor. Kjedelig om alle BMW'er i samme serie i hele norge er klin like hverandre utseendemessig, enten om det er M-bil eller ikke. HK, burnings, drag-race, sidelengs i snøen, 0-100 på sek. var morsomt når jeg var 18-20 år gammel. Så jeg forstår at noen liker det, men kan vel holdes på bane? Jeg syns det er artig å se folk ligge sidelengs/drifting på bane - ser dødsgøy ut, men ville aldri gjort det på veien.

beklager for Off-topic. Kan slettes om du vil penguin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sneak-preview:

STOR eske jeg måtte BÆRE på hodet fra posten og hjem..heldigvis ikke mer enn 15 minutter å gå..haha! ikke sjans å få inn i bilen!

panser1.jpg

Utpakket, dog noe støvete etter å ha ligget lagret LENGE...

panser2.jpg

Vasket og elsket:

panser3.jpg

details:

panser4.jpg

Bilde av meg forrige helg, men men, så ikke så ulik ut i dag etter å ha sett panseret for første gang:

ss.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror og bulk blir vanskelig, men steinsprut blir vel mindre vanskelig enn med vanlig lakk..TROR jeg..time will show!

Er veldig spent på vekta..tror det veier ca 10 kg nå..og tenker at org panser veier kanskje 20 kg?

Skal forøvrig også legge ett tjukkt lag med voks på det i dag..for ekstra beskyttelse!

Noen sier jo at man bør klarlakke men siden jeg har garasjeanlegg jeg parkerer i hele tiden og det evt kun er på jobb den blir stående ute så tror jeg ikke det blir noe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...