///Mysild Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Ble meget bra! Har samme felger og lurer på å kjøpe spacere selv. Har du valset? Subber det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 takk for fine kommentarer har ikke valset. ca 40/30 senk. subber med mer enn en person på ja :/ men, den som skal være med på leken må tåle steken ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 25, 2009 Share Skrevet Juni 25, 2009 Okei, tror jeg prøver med 10mm både foran og bak. Har 255 i bredde bak og da.. Men har du lengre bolter også, eller er de lange nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 da vil den bli "bredere" forann enn bak..derfor jeg tok 1,5 cm spacere bak når jeg valgte 1cm forann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 Da var det på tide å lage en liten sommer tråd om bilen min og det som blir gjort i sommer Bilen min har i mitt eie hatt små men betydelige forandringer i mine øyne og jeg gleder meg til å se bilen ferdigstillt om en måned eller to. Og nå er en ny sesong på trappen. Hartge Kopi felger i 19" er kjøpt inn da jeg fikk en meget(!) god pris for mine BBS CH 19". M3 fronten er montert,sort skiltramme, Hamann Carbon fiber foglight ducts og AC Schnitzer carbon fiber front leppe kommer i morgen på posten. 5x sorte små AC Schnitzer emblemer, 4x Hartge felg emblemer, karbon GTR panser og karbon CSL bakluke er det som mangler. Videre skal bakfelgene byttes mot noen bredere. Kommer flere bilder fra litt kulere locations i denne tråden ettersom ting blir gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 da vil den bli "bredere" forann enn bak..derfor jeg tok 1,5 cm spacere bak når jeg valgte 1cm forann! Ja det er jo sant.. Får måle litt og finne ut hva det blir til. Men boltene, byttet du til lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Nei, originale bolter forann:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Vil forresten takke J.Hofstad for hjelp som vanlig når det gjelder det meste som er gjort med bilen det siste året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Utrolig pen E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Dette ble meget pent og "riktig" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Takk takk gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 DAMN! Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Thanks Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Gromme felger Kan godt legge ut noen bilder med naturlige farger! Men du må for guds skyld ha lengre bolter foran med 10mm spacer. Med 5mm spacer kan du leve med standard bolter på 25mm, da er du på minimumsgrensa som er like langt inn som tykkelsen på bolten. Du risikerer at hjula plutselig hopper av bilen hvis ikke du har skrudd langt nok inn. Eller så er det noe jeg ikke fikk med meg her, skulle ikke tro du fikk på boltene med standard bolter og 10mm spacer egentlig. Hvor mange turn inn har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå