Gå til innhold

2000 BMW 318CI /"spessielt" interiør montert.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 398
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det på tide å lage en liten sommer tråd om bilen min og det som blir gjort i sommer :)

Bilen min har i mitt eie hatt små men betydelige forandringer i mine øyne og jeg gleder meg til å se bilen ferdigstillt om en måned eller to.

P4161229fixfix.jpg

P4161234fixfix.jpg

Og nå er en ny sesong på trappen. Hartge Kopi felger i 19" er kjøpt inn da jeg fikk en meget(!) god pris for mine BBS CH 19".

M3 fronten er montert,sort skiltramme, Hamann Carbon fiber foglight ducts og AC Schnitzer carbon fiber front leppe kommer i morgen på posten.

5x sorte små AC Schnitzer emblemer, 4x Hartge felg emblemer, karbon GTR panser og karbon CSL bakluke er det som mangler. Videre skal bakfelgene byttes mot noen bredere.

Kommer flere bilder fra litt kulere locations i denne tråden ettersom ting blir gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da vil den bli "bredere" forann enn bak..derfor jeg tok 1,5 cm spacere bak når jeg valgte 1cm forann! :)

Ja det er jo sant.. Får måle litt og finne ut hva det blir til. Men boltene, byttet du til lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gromme felger :) Kan godt legge ut noen bilder med naturlige farger!

Men du må for guds skyld ha lengre bolter foran med 10mm spacer. Med 5mm spacer kan du leve med standard bolter på 25mm, da er du på minimumsgrensa som er like langt inn som tykkelsen på bolten. Du risikerer at hjula plutselig hopper av bilen hvis ikke du har skrudd langt nok inn.

Eller så er det noe jeg ikke fikk med meg her, skulle ikke tro du fikk på boltene med standard bolter og 10mm spacer egentlig. Hvor mange turn inn har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...