Erik S. Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 sykt nice bil! digger x5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 X5 er pene biler Liker E54 best, men er ikke dum E53'n heller Blir bra med større hjul Planer om ny eksos etterhvert og? E54? Ja gikk litt fort i svingene Mente E53 Facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Da fikk jeg meg nye felger i går... Er særs fornøyd med utseende på bilen nå.. Det er 20" style 214 felger med stag oppsett 275 fremme og 315 bak. Etter å ha teste litt synes jeg det ikke er særlig gode grunner til å la vær å kjøpe 20" for komforten sin del. Jeg hadde 255 på 18" felg tidligere, og jeg må si at forskjellen ikke var så stor.. Ikke stor forskjell på sporing eller småhumper. Har også fått på stålrør. Bilder.: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Groomt:P feit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Takker Matzi. Slik var den forøvrig når jeg kjøpte den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Da fikk jeg meg nye felger i går... Er særs fornøyd med utseende på bilen nå.. Det er 20" style 214 felger med stag oppsett 275 fremme og 315 bak. Etter å ha teste litt synes jeg det ikke er særlig gode grunner til å la vær å kjøpe 20" for komforten sin del. Jeg hadde 255 på 18" felg tidligere, og jeg må si at forskjellen ikke var så stor.. Ikke stor forskjell på sporing eller småhumper. Har også fått på stålrør. Bilder.: Virkelig flott med 20" Gratulerer med kanonflott bil ! Hvilken forhandler handlet du hjula hos btw ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 Takker Tony. Kjøpte fra england faktisk.. Wheelbase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Flott X5 Ser ut til å ha gjort det meste riktig Blir bare flere å flere X5 her nå... men det liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Se det ja...ble jo kanonbra!!! Forresten...jeg ser du nevner stag oppsett...hva er det? noe som må byttes før du monterer 20"? Siterer: Det er 20" style 214 felger med stag oppsett 275 fremme og 315 bak. Du har vel og noen 30mm H&R du vil kvitte nå? Send meg en pm eller din mailadresse så kan vi snakkest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2009 HEi. Stag eller staggered oppsett er at det er forskjellig bredde på for å bak dekk.. Ser kult ut. De spacerene blir nok til salgs ja.. Må tenke litt etter om jeg vil ha de til vinterdekkene.. Jeg skal sende en PM om litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raevhe Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Hei ! Flott bil du har Ser du har montert angel eyes på bilen. Hvor kjøpte du dette? Har du montert xenon i tåkelysene? Min bil : http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t ... 501ec7ebc0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Hei. Takker.. FLott bil du og.. Samme felger også ser jeg.. Jeg har modifisert mine lykter. Jeg åpnet de, tok waferene og satte i AE.. Lyktene mine var produsert før en dato i 02, og dermed er limet mykt nokt til at de kan åpnes.. Dine lykter er limt med noe som er vanskelig å få åpnet. En venn av meg kjøpte disse lyktene: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17595319 fra finn.. Du kan nok prute litt på den prisen. De har ikke hvite AE, men lyktene ser meget bra ut på bilen.. Det ble en klar forbedring fra de org. lyktene.. Chris her på forumet har også de samme lyktene, jeg forsto dete som at han var også veldi fornøyd med de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2009 Jeg har fresten ikke xenon på tåkelysene.. Bare xenon look alike.. Skal snart sette i xenon tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Pen bil, Erlend! Var tenkt å sette AE i original lyktene og. men min er en 2003 modell lyktene er limt med spesiel lim så det gikk ikke. Så jeg har et sett med CCFL ringer til salgs dersom noen er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoy Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Hmmm.... Dei felgene jeg hadde planer om det der Flott bil du har fått deg hvertfall!!! Kjøpte du dei LED lyktene bake på GS også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå