plugg69 Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Skrevet Mai 26, 2009 jepp.. men blir neppe med det første.. jepp.. var derfor.. meeeen.. skal si deg en ting.. alpine har fin lyd.. men den er dårlig utstyrt i forhold til pioneer avic f900bt.. jeg har den i navaraen min.. den har innebygd gps og blåtann.. men kan til gjengjeld ikke spille av like mange forskjellige musikkvideoformat..
M_Pia Skrevet Mai 26, 2009 Skrevet Mai 26, 2009 takk alle sammen.. er vertini riviera.. =) Hvilke dimmensjoner har du på Riviera felgene ?
gaasen Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 men tror jeg skulle vært hos dere med bakskjermene mine gaasen.. prøvde å valse litt sammen med en kjenning som er karosseriarbeider, og det ble ikke bra.. ble en liten bue ut fra knekken på skjermene og ut til kanten om du skjønner hva jeg mener.. går dette an å fikse uten for mye stress? Er helt sikkert fiksbart, selv om dette er noe som helst skulle vært gjort før lakking.. Fjerna du all "gørra" oppe i knekken for dere valsa? Hva slags innpress har du foran og bak?
plugg69 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Nei det var akkurat det som ikke ble gjort siden det var steinhardt.. Hehe.. Tror det er et35
gaasen Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Nei det var akkurat det som ikke ble gjort siden det var steinhardt.. Hehe.. Tror det er et35 Er nok der problemet ligger.. Det er ett helvete, men ett must
Frode D Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Synes det ble bra med sort tak og panser. Skiller seg fra mengden! Liker også leppa di. Hvordan er passformen? Er den limt eller skrudd? Går det an å justere den litt lenger bak?
plugg69 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 Nei det var akkurat det som ikke ble gjort siden det var steinhardt.. Hehe.. Tror det er et35 Er nok der problemet ligger.. Det er ett helvete, men ett must hvordan Gjør vi det, og hva koster det meg?
pål Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Synes bilen ble tøff jeg. Er nok lurt å fjerne understellsmasse, og møkk før en valser.
plugg69 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 spørs bare det;) hehe.. takk.. =) leppa er bra passform på, og er trukket så langt bak som overhodet mulig.. passer bare en plass i og med at støtteklossene i midten er tilskåret..
Frode D Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Okei, leppa var pen så lurer på om jeg må skaffe meg en slik!
plugg69 Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 tror det var på gsbildeler jeg fant leppa.. '=)
Frode D Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Har sett den før, var bare tilfeldig at jeg kom over tråden din. Fant ut at GS og koed selger den. Du får ta det som et komplement at jeg hermer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå