lloydsb Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Syntes ikke folk skal spekulere og være så jevli kjepphøy, fleste av dere har hverken hvert på skadested eller kjenner kim(dirtydicky) Får morro er det ikke! Godt ikke dere ble mer skada.. må bare kjøpe is'n på lageret får nok den billig av øystein Lars skulle kanskje inn og hente lønn idag, så kjører vi følge inn på treffet..
SpiderPig Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Ka du skal gjør med bil? blir det karoseribytte? må se. kanskje jeg byttet taket. men må så å stor skaden er når e får hentet bilen. blir nok kjøpt inn en ny bil. og flytte det som er heilt over Ingen fare for at dem sjekker hvordan motor som står i den da?
vetu03 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 uff, utrolig trist... men bra det gikk bra med dere!
M3cabriolet Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Jeg hadde kjørt ned rådyret... Mye billigere. det har jeg svært vondt for å tro at du hadde gjort....
SpiderPig Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Jeg hadde kjørt ned rådyret... Mye billigere. Jævli lett å si i ettertid
jpse36 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 har kjørt ned 2 rådyr i år. mye billigere har ikke prøvd å gjort noen unnamanøver bare bremset ned, første gangen knuste den en lykt og forsvant under bilen. andre gang ble ingenting skadet bare rådyret som måtte bøte med livet.
wabby Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Jeg hadde kjørt ned rådyret... Mye billigere. det har jeg svært vondt for å tro at du hadde gjort.... Jo det hadde jeg og jeg har gjort det tidligere. konsekvensen av å dra av veien kan fort bli ille, for å ikke snakke om personskader. Så jeg viker ikke unna noe i veien såsant det ikke er større enn bilen (elg, hest osv). Dette høres sikkert veldig eplkjekt ut, men det er min mening og holding. Edit: spiderpig - nå har jeg alltid hatt denne holdningen, så ja
Dirty Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 bare så det e sakt,. så var d ikkje no rådyr bare ågedal som skrev det for faen
BMW E93, nå E63:-) Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 bare så det e sakt,. så var d ikkje no rådyr bare ågedal som skrev det for faen Hva var det da?
Mexos Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Jeg hadde kjørt ned rådyret... Mye billigere. det har jeg svært vondt for å tro at du hadde gjort.... Jo det hadde jeg og jeg har gjort det tidligere. konsekvensen av å dra av veien kan fort bli ille, for å ikke snakke om personskader. Så jeg viker ikke unna noe i veien såsant det ikke er større enn bilen (elg, hest osv). Dette høres sikkert veldig eplkjekt ut, men det er min mening og holding. Edit: spiderpig - nå har jeg alltid hatt denne holdningen, så ja Der er jeg faktisk enig med deg. Økonomisk så lønner det seg å kjøre ned dyret dersom en har kasko. Da kan man ringe politiet og varsle om påkjørselen, få dekt 4000kr av egenandelen av forsikringen og slipper bonustap. Svinger man unna og havner i grøfta står man der uten bevis på at det har vært noe dyr og risikerer å måtte betale full egenandel og miste bonus. Høres kynisk ut, men jeg hadde også kjørt på dyret.
316 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Nå eksisterte det faktisk ikke noe rådyr her da, men... Kan si såpass som at ingen av dere hadde klart å "velge" å kjøre på rådyret. I slike situasjoner har du kanskje 1-2-3 sekunder å tenke på, og da handler du med refleks. Skal love deg at du kommer til å gjøre ALT DU KAN, for å unngå rådyret.
Tom K Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Hvis ikke det var unnamanøver for rådyr, hva var årsaken da ?
Lars89 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Hvis ikke det var unnamanøver for rådyr, hva var årsaken da ? Det ville ikkje e gått ut med på et offentlig forum iallefall. "Storebor" ser oss...
Dr_S Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Dekk med gode mønster henger dårliger enn dekk med godt mønster på det tørr fine været vi har her... Å take en senket E36 i 45kmt tror jeg faktisk ikke noe på. Nå er jo ikke jeg noen ekspert, men har jo sett kjøre stilen din rundt om i byen ifra før.. Går vel greit å take den i 45 km/t, holder jo med å komme litt for nær veiskuldra, men SKRENS på tørr asfalt i 45 km/t skal vel noe mere til...
Anbefalte innlegg