Dirty Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 morro lesing. Det finnes tydeligvis en hau av verdensmestere her på bimmers. som vet alt , og hvordan alt funker og hva som går ann å hva som ikke går ann.
wabby Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Nå eksisterte det faktisk ikke noe rådyr her da, men... Kan si såpass som at ingen av dere hadde klart å "velge" å kjøre på rådyret. I slike situasjoner har du kanskje 1-2-3 sekunder å tenke på, og da handler du med refleks. Skal love deg at du kommer til å gjøre ALT DU KAN, for å unngå rådyret. Vel, nå har jeg alt tatt ett rådyr og jeg gjort ikke alt for å unngå for å si det slik... Men samma det
hylle Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 morro lesing. Det finnes tydeligvis en hau av verdensmestere her på bimmers. som vet alt , og hvordan alt funker og hva som går ann å hva som ikke går ann. Må være lov og diskutere her, dette er tross alt et diskusjonsforum. At du taka i 45km/t, da må du faktisk regne med at det blir diskusjon ut av det.
Dirty Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Nå eksisterte det faktisk ikke noe rådyr her da, men... Kan si såpass som at ingen av dere hadde klart å "velge" å kjøre på rådyret. I slike situasjoner har du kanskje 1-2-3 sekunder å tenke på, og da handler du med refleks. Skal love deg at du kommer til å gjøre ALT DU KAN, for å unngå rådyret. Vel, nå har jeg alt tatt ett rådyr og jeg gjort ikke alt for å unngå for å si det slik... Men samma det jeg å, 2 eller 3 katter har jeg også meid ned i løpet av åra
Mexos Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Nå eksisterte det faktisk ikke noe rådyr her da, men... Kan si såpass som at ingen av dere hadde klart å "velge" å kjøre på rådyret. I slike situasjoner har du kanskje 1-2-3 sekunder å tenke på, og da handler du med refleks. Skal love deg at du kommer til å gjøre ALT DU KAN, for å unngå rådyret. Jo det går faktisk fint! var med å kjøre på et reinsdyr for 2 uker siden og der hadde vi tid til både å bremse og svinge unna før vi traff. Det spørs helt på terrenget. Grunnen til at vi kjørte på det var høy fartsgrense og småglatt føre. Så måtte bare sitte og vente på at det smalt. Det samme skjedde så 1 time etterpå, men da klarte vi å styre unna på en sikker måte. Det som er vanskelig med dyr er at de er uberegnelige og kan derfor plutselig endre retning. Men nok om det. Fins mange verdensmestere på internet ja dirtydicky. Jeg ønsker deg lykke til med bilen og håper alt ordner seg til det beste.
Dirty Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 morro lesing. Det finnes tydeligvis en hau av verdensmestere her på bimmers. som vet alt , og hvordan alt funker og hva som går ann å hva som ikke går ann. Må være lov og diskutere her, dette er tross alt et diskusjonsforum. At du taka i 45km/t, da må du faktisk regne med at det blir diskusjon ut av det. joda folk må bare diskutere, men å skrive spydige og frekke komentarer kan folk la være syns jeg, kunne gått veldig galt faktisk, helt mørbanka + kammerat måtte sy 13 sting i hodet. vis litt respekt a. moderator kan vel egentlig bare stenge denne tråden. 45 km hører ikke mye ut. men haddet det sittet noen i baksetet. hadde de ikke vært her idag. er helt flat under seteryggen
hylle Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 morro lesing. Det finnes tydeligvis en hau av verdensmestere her på bimmers. som vet alt , og hvordan alt funker og hva som går ann å hva som ikke går ann. Må være lov og diskutere her, dette er tross alt et diskusjonsforum. At du taka i 45km/t, da må du faktisk regne med at det blir diskusjon ut av det. joda folk må bare diskutere, men å skrive spydige og frekke komentarer kan folk la være syns jeg, kunne gått veldig galt faktisk, helt mørbanka + kammerat måtte sy 13 sting i hodet. vis litt respekt a. moderator kan vel egentlig bare stenge denne tråden. 45 km hører ikke mye ut. men haddet det sittet noen i baksetet. hadde de ikke vært her idag. er helt flat under seteryggen Jeg forstår det, aldri gøy når det er noen personskader. Men kan du helt ærlig si at dette ville skjedd om du ikke hadde hatt 100% diff? Original diff fra Bmw på ca25% holder i massevis!!
Lars89 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Sant det med farta... E smalt i ca 65 og er et under at e lever hvis du ser på bilen. Anna type ulykke, men likevel...
Anbefalte innlegg