Lars89 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Utseende: E46 M3-ratt og carbon-emblemer. Teknisk: sperre og turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 Jeg synes du skulle ha kosta på deg en flapp vinge bak på bagasjen, isteden for den du har på nå, hvis du skjønner hva jeg mener Ellers så er den perfekt i mine øyne Nydelig bil du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Hehe, bilen er godkjent av doktor'n Noen som har noen kommentarer angående videre ting å gjøre? Hehe! Hadde tenkt å foreslå xenon, men det funker vel dårlig med gule lykter.. Hva med noen tøffe innstegslister f.eks? Har xenon liggende, men er veldig fornøyd med lyset for øyeblikket egentlig. Dessuten skal bilen snart inn til PKK snart. Innstegslister har jeg også liggende, har bare ikke fått dem på enda. Utseende: E46 M3-ratt og carbon-emblemer. Teknisk: sperre og turbo Har dette mens E46 M3 ratt er dette Er ikke veldig stor forandring egentlig, så er nok ikke verdt det hehe Andre emblemer komme kanskje, det er under vurdering. Behandler bilen pent, så sperre er ikke nødvendig. Turbo blir for dyrt om det skal være holdbart Jeg synes du skulle ha kosta på deg en flapp vinge bak på bagasjen, isteden for den du har på nå, hvis du skjønner hva jeg mener Ellers så er den perfekt i mine øyne Nydelig bil du har!! Vurderer sterkt vinge med flap ja, slik som BreitBau har. Problemet er at den koster en formue i frakt fra statene, så blir nok bare til vurdering foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 når katten er borte, danser musen på bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Fy f***! Den dagen du selger denne bilen har du en kjøper (Regner med at du beholder den en stund, så har sikkert råd til da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Skjevt skilt *pirk-pirk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Ble pent med felgene! Hvilken dim? Når det gjelder rattet så er E46-rattet mye penere enn det klupete E36-rattet, samt at E46-rattet er tykkere og bedre å holde i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Se her ja Ble felgene fra gs! Du får hvertfall personlig preg på bilen selv om jeg ikke er megafan av gule lykter. Men strøken å fin bil har du. Kan vel glede deg med at det er den fineste bilen jeg har sett MED gule lykter Fornøyd selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 når katten er borte, danser musen på bordet! Må ha noe å gjør på mens andre er i "varmere strøk" Fy f***! Den dagen du selger denne bilen har du en kjøper (Regner med at du beholder den en stund, så har sikkert råd til da ) Alt er til salgs til rett pris!!! Skjevt skilt *pirk-pirk* Det er synsbedrag tror jeg. Skiltet var festet med sicaflex på sidene foran (i tillegg til skruer naturligvis), og da jeg tok av skiltene for polering ville det ikke henge slik det skulle etterpå. Må nok bøye det litt tilbake snart Ble pent med felgene! Hvilken dim?Når det gjelder rattet så er E46-rattet mye penere enn det klupete E36-rattet, samt at E46-rattet er tykkere og bedre å holde i 235/40-18. Er for mye gummi som sagt Har aldri vært borti E46 rattet, så kan hende du har rett. Men blir nok ikke et slikt ratt på denne bilen hvertfall... Se her ja Ble felgene fra gs! Du får hvertfall personlig preg på bilen selv om jeg ikke er megafan av gule lykter. Men strøken å fin bil har du. Kan vel glede deg med at det er den fineste bilen jeg har sett MED gule lykter Fornøyd selv? Det er viktig med litt personlig preg, selv om jeg ikke er sååå glad for å dele felgvalg med ekstremt mange andre. Relativt fornøyd, men veldig mye som kan bli bedre enda. Men tar en og en ting, så begynner å hjelpe nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Syns denne bilen er nokså gjennomført (bortsett fra frontblinkerne) at den trenger noen bedre felger enn de der. Heeeelt enig, men det er jammen det eneste det går ann å sette fingeren på også. Herlig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Syns denne bilen er nokså gjennomført (bortsett fra frontblinkerne) at den trenger noen bedre felger enn de der. Heeeelt enig, men det er jammen det eneste det går ann å sette fingeren på også. Herlig bil! Blinklys kommer. Har kommet på en liten lur vri der også :wink Spørsmålet er hva jeg skal velge av felger!? Frister med noen skikkelig BBS som er gull orginalt, men koster fort en liten formue (20tusen +/-) Syns ikke det er verdt å bruke så mye penger på felger på denne bilen hehe Grunnen til at jeg vil ha gull er fordi jeg synes det gjennomfører dette med gule lykter. Alternativet er hvite felger for å få gjennomført racingpreg, men det har jo Sondre allerede gjort Overrasker meg egentlig mest at folk ikke klager på senken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 fordi når du har traktorhjul, er ikke senken så tydelig ^^ hehe... sov når jeg fikk sms... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Du skriver at BBS felgene er for dyre, men å kjøpe "midlertidige" felger til 6-7k som taper seg betraktelig i verdi og i tillegg blir levert med feil dekkdimensjon(iallefall ikke ønskelig dimensjon), det er har du råd til? Hmmm Dessuten, felger kan taes av å selges separat, så å si at du ikke vil koste på så dyre felger på denne bilen blir også feil mener jeg BBS felgene(iallefall de med krysseiker) holder seg godt i pris, så der vil du ikke tape like mye penger som du gjør ved å kjøpe kliss nye replikafelger av denne typen.. Det er jeg iallefall ganske sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Hva er det du skal ha\gjøre med blinkers da Eller må vi vente til dem er montert? Ingenting er bedre enn orginal bbs så har du penger go for it. Øker jo verdien på bilen din bra og ingenting kan måle seg med orginale felger. Sier en som har replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå