Ad|oS Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Har du gulfolie på tåkelysene eller er det gult glass? leter etter et sted hvor man får kjøpt gulfolie til lys skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 dette er gule lys... men ebay har alle slags farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2009 Da var første del av PKK unnagjort, og bilen er ganske bra holdt Fikk noen feil på lys, men det ordnes med et par nye pærer, og så måtte det byttes bremser foran. Nye er allerede bestilt, så blir nok byttet i løpet av et par dager... Bilen vil forøvrig bli lagt ut til salgs for en altfor høy sum (rundt 100) så snart den er godkjent, så folk må bare begynne å klage på prisen hehe Er det noen som er interessert er det bare å ta kontakt på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Nye skiver og klosser kom i posten i dag, så da var det bare å få monteringa i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Sattan, for en overprising!!!! Hehe, det er vel snakk om hva bilen er verdt for deg, er det ikke? Hva har du i kikkerten denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hehe, tingen er jo at jeg sannsynligvis kan få det for den også, og da er det jo faktisk ikke overprising, men markedspris (pr definisjon ) Usikker på hva jeg vil ha, men frister både med billig vinterbil, og noe mer gøy. Ombygd M3/M5 virker jo gøy som ny bil til våren, men lenge til enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Synes ikke 100.000,- er så altfor galt egentlig, utifra all info om bilen, og hvor godt du har stelt med den! Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Godt å se at PKK gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Finner sikkert noen som gir 100 for den. Er rimelig pen til E36 å være Gratulerer med PKK da. De fleste E36 jeg har inne stryker med GLANS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Da var bilen ferdig godkjent! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg har sett denne bilen live og gått over den selv. den er verdt mer en det etter min mening. rett og slett nydelig live også. og den er vel polert og gnukka på med produkter til mange tusen så denne er meget bra stelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg har sett denne bilen live og gått over den selv. den er verdt mer en det etter min mening. rett og slett nydelig live også. og den er vel polert og gnukka på med produkter til mange tusen så denne er meget bra stelt Takktakk Begynner å bli mye produkter som har kommet i kontakt med denne bilen nå, og tror ikke den har tatt noen skade av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg har sett denne bilen live og gått over den selv. den er verdt mer en det etter min mening. rett og slett nydelig live også. og den er vel polert og gnukka på med produkter til mange tusen så denne er meget bra stelt Takktakk Begynner å bli mye produkter som har kommet i kontakt med denne bilen nå, og tror ikke den har tatt noen skade av det nei det vil jeg vel ikke si den har. hva skal du ha deg igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 1, 2009 Forfatter Share Skrevet November 1, 2009 Har sett litt på ombygd M3/M5, og 328 frister jo også litt igjen. Men nyere Audi/BMW er også aktuelt, eller eventuelt bare billig vinterbil. Får se litt hva det blir til, og så må jo noen først kjøpe den jeg allerede har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå