Buzz Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Hei! Vurderer å kjøpe meg ny bakfanger. Hvor bør jeg handle og hva bør jeg se etter? Sett noen er av ABS plast osv... ? Har ikke peiling i det hele tatt.. Noen som har noe å anbefale?
kvammis Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Gsbildeler, koed, motortechnik etc.. Finner mye ved å søke Jeg hadde lett kjøpt en i PP plast framfor ABS. Styr ihvertfall unna hvis du skulle komme over noe i glassfiber. er vel ikke så stort problem bak, men hadde M5 front i ABS på min e39. Bilen var riktignok lav så tok nedi litt her og der men den sprakk ALLE veier..
Buzz Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Gsbildeler, koed, motortechnik etc.. Finner mye ved å søke Jeg hadde lett kjøpt en i PP plast framfor ABS. Styr ihvertfall unna hvis du skulle komme over noe i glassfiber. er vel ikke så stort problem bak, men hadde M5 front i ABS på min e39. Bilen var riktignok lav så tok nedi litt her og der men den sprakk ALLE veier.. Okei, takker for nyttig informasjon.. trodde ABS plast var best jeg
Haug530D Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Gsbildeler, koed, motortechnik etc.. Finner mye ved å søke Jeg hadde lett kjøpt en i PP plast framfor ABS. Styr ihvertfall unna hvis du skulle komme over noe i glassfiber. er vel ikke så stort problem bak, men hadde M5 front i ABS på min e39. Bilen var riktignok lav så tok nedi litt her og der men den sprakk ALLE veier.. Okei, takker for nyttig informasjon.. trodde ABS plast var best jeg Trodde jeg også, er vel ABS plast som er orginalt. PP plast er vel sånn takrenner å avløpsrør er laget av vel? Hva skal man neddi veien etter uansett?
Buzz Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Er 3 690,- en overkommelig pris på M5 bakfanger?
Buzz Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Gsbildeler, koed, motortechnik etc.. Finner mye ved å søke Jeg hadde lett kjøpt en i PP plast framfor ABS. Styr ihvertfall unna hvis du skulle komme over noe i glassfiber. er vel ikke så stort problem bak, men hadde M5 front i ABS på min e39. Bilen var riktignok lav så tok nedi litt her og der men den sprakk ALLE veier.. Okei, takker for nyttig informasjon.. trodde ABS plast var best jeg Trodde jeg også, er vel ABS plast som er orginalt. PP plast er vel sånn takrenner å avløpsrør er laget av vel? Hva skal man neddi veien etter uansett? Hvor kjøpte du din Bakfanger fra?
Haug530D Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Vet ikke hvem du tenker på men jeg kjøpte denne: http://motortechnik.no/514/produkt/M5HAEKUPDCUTUOR.htm
Buzz Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Vet ikke hvem du tenker på men jeg kjøpte denne:http://motortechnik.no/514/produkt/M5HAEKUPDCUTUOR.htm Nice, thanks.. Fant ikke den når jeg var inne der Mye betalte du for lakk? varierer en del i pris her vet jeg. men sånn ca?
Haug530D Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Vet ikke hvem du tenker på men jeg kjøpte denne:http://motortechnik.no/514/produkt/M5HAEKUPDCUTUOR.htm Nice, thanks.. Fant ikke den når jeg var inne der Mye betalte du for lakk? varierer en del i pris her vet jeg. men sånn ca? Har den liggende med frontfangeren og M5 speilene, har desverre ikke fått lakkert det ennda, men tror de skulle ha ca rundt 2000,- pr fanger her hos den lokale lakkerern.
Buzz Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Vet ikke hvem du tenker på men jeg kjøpte denne:http://motortechnik.no/514/produkt/M5HAEKUPDCUTUOR.htm Nice, thanks.. Fant ikke den når jeg var inne der Mye betalte du for lakk? varierer en del i pris her vet jeg. men sånn ca? Har den liggende med frontfangeren og M5 speilene, har desverre ikke fått lakkert det ennda, men tror de skulle ha ca rundt 2000,- pr fanger her hos den lokale lakkerern. Okei, fikk et tilbud nå. Ferdig lakkert og levert på døra for 4900,- .... burde vel være en ok pris?
Lars89 Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Bra pris det, men kan lett bli fargeforskjell når lakkereren ikke har bilen din der når han lakker. Bare et lite tips
Buzz Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Bra pris det, men kan lett bli fargeforskjell når lakkereren ikke har bilen din der når han lakker.Bare et lite tips Ja, klar over det.. Men får nesten bare bli sånn.. Alt er bedre enn hva jeg har nå
Haug530D Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Vet ikke hvem du tenker på men jeg kjøpte denne:http://motortechnik.no/514/produkt/M5HAEKUPDCUTUOR.htm Nice, thanks.. Fant ikke den når jeg var inne der Mye betalte du for lakk? varierer en del i pris her vet jeg. men sånn ca? Har den liggende med frontfangeren og M5 speilene, har desverre ikke fått lakkert det ennda, men tror de skulle ha ca rundt 2000,- pr fanger her hos den lokale lakkerern. Okei, fikk et tilbud nå. Ferdig lakkert og levert på døra for 4900,- .... burde vel være en ok pris? Skulle motortechnik lakkere den? Jo det var sikkert ikke så verst pris det.
wabby Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Er rompa like lang på sedan og touring? Eller vil ikke fangeren passe om hverandre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå