Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er rompa like lang på sedan og touring? Eller vil ikke fangeren passe om hverandre?

De er ikke like på E39. Er utsparing for bakluke på Touring fangeren, mens den er helt rett øverst på Sedan fangeren.

image_15661_big.jpg

image_14177_big.jpg

Skrevet
Vet ikke hvem du tenker på men jeg kjøpte denne:

http://motortechnik.no/514/produkt/M5HAEKUPDCUTUOR.htm

Nice, thanks.. Fant ikke den når jeg var inne der :P

Mye betalte du for lakk? varierer en del i pris her vet jeg. men sånn ca? :)

Har den liggende med frontfangeren og M5 speilene, har desverre ikke fått lakkert det ennda, men tror de skulle ha ca rundt 2000,- pr fanger her hos den lokale lakkerern.

Okei, fikk et tilbud nå. Ferdig lakkert og levert på døra for 4900,- .... burde vel være en ok pris? :)

Skulle motortechnik lakkere den?

Jo det var sikkert ikke så verst pris det.

Nei, et firma som heter Carparts skulle gjøre det. Fant de på finn.no :P

Skrevet
har brukt CarParts selv, fangeren skal monteres opp ila uka.

Så på en frontfanger derfra ser nøyaktig lik ut den som jeg fikk fra Tyskland, betalte vel 1700-1800,- totalt med frakt og moms.

Skrevet

Så på en frontfanger derfra ser nøyaktig lik ut den som jeg fikk fra Tyskland, betalte vel 1700-1800,- totalt med frakt og moms.

Hvor fra tyskland bestilte du fra da? link? :)

Skrevet

Jeg fikk betalte 4500kr for lakkering og montering av frontfangeren min, regner med det ikke er noe dyrere når det gjelder bakfanger?

Så du burde vel klare å finne noe til den prisen på ett lakeringsverksted, eller?

Skrevet

Hvor fra tyskland bestilte du fra da? link? :)

ebay.de var heldig med en auksjon som det ikke var så mange som bydde på :)

Skrevet
Jeg fikk betalte 4500kr for lakkering og montering av frontfangeren min, regner med det ikke er noe dyrere når det gjelder bakfanger?

Så du burde vel klare å finne noe til den prisen på ett lakeringsverksted, eller?

Ja, skulle tro det.. men lakkeringsverkstedet her i Ski er så sykt dyre.. helt latterlig liksom.. Så må nok inn til Oslo en plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...