Gå til innhold

E46 320 Coupe 20",CSL,Carbon+++ SOLGT!

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg fått tatt 4hjulskontroll, nye nedre-bakre bærearmsforinger forran, fått på 20" igjen og montert CSL bakluka =)

Å imorgen får jeg nye skilter =)

Caster forran å camberen bak ble ikke heeeeeelt hundre prosent riktig. Ble 1grad utenfor om jeg husker riktig men det var ikke mulig å få det bedre uten camberjustering osv sa han.

Å det er jo ikke lovlig med ettermontert stash så... hehe

Så da må vell veivesenet godta det så lenge det er likt på begge sider.

Gleder meg til å få på nye skilt å vasket den ordentlig igjen =)

Har stått stille noen dager i regnvær osv nå :P

Skrevet
fet bil :)

Betalte du mye for felga? fant de ikke i 20" i gs-katalogen :S

er det lik bredde på felg frem og bak eller?

Takktakk Nei prisen var ikke til å klage på ;) Stemmer at di ikke kommer i 20" ja ;) Bare spesiallagd 3sett =)

9" både forran å bak :P

Skrevet
Hvorfor tok du ikke 4-hjulskontroll med 20" felgene på?

Di som skulle ta det sa det ikke gikk... :S...

Var egentlig mest for å få papirer til veivesenet... Var ikke mye som måtte justeres...

Noen her inne som har supersport på bilene sine??

Mitt knirker som faen bak... akkurat som fjærrundene ligger å gnisser innat hverandre...

Også dette settet skal vell være TUV fra 20-60mm??

Det er det jeg har fått beskjed om av GS iallefall men står jo ikke det i papira som jeg kan se... der står det 10-40.... :?

Å forresten... Med CSL luka ble bilen en heeelt annen bil azz =) 10 ganger så fet nå mener nå jeg =) Tok en tur forbi noen butikkvinduer for å se hvordan den så ut iforhold til før :P Hehe

Bare jeg får på annen bakfanger etterhvert så begynner den bli bra utvendig :P

Vill senke mer også men venter til etter godkjenninga 17Juni med å skru ned mere...

Skrevet

Jeg fikk samme beskjeden.. At de ikke adde utstyr.. Da må du eventuelt bare reise til andre.. Åssen tar de ellers firehjulskontroller på Dodge Ram, Chrysler 300C, Suv'er o.l.?

Skrevet
Jeg fikk samme beskjeden.. At de ikke adde utstyr.. Da må du eventuelt bare reise til andre.. Åssen tar de ellers firehjulskontroller på Dodge Ram, Chrysler 300C, Suv'er o.l.?

Ja var det jeg kom til å tenke på også hehe men 4hjulskontrollen er tatt så =)

Skrevet
Snakk om extreme makeover!

Gratulerer med konge resultat! Men du må få tatt noen bra bilder av den, den fortjener det :wink:

Takktakk =D Jada en kamerat spurte om å ta bilder igår men jeg har gamle typen skilt ennå. Får nye imorgen så Muligens vi tar noen bilder imorgen =)

Skrevet

Ang TUV, så er det jo hva papirene sier som gjelder.

Ser ikke den vinga litt billig ut i forhold til bakluke da? Men jeg er spent på å se det på en sort non-m.

Skyter inn et spm her jeg. Vet du om jeg må ta firehjulskontrollen i "godkjent høyde"? Eller kan jeg senke bilen slik jeg vil ha den, så ta firehjulskontroll før jeg justerer den opp for å ta den til BT for godkjenning? Lurte også på å ha på spacere, og ta firehjulskontroll med de på.

Skrevet

Grisefet den e46 coupen din!

Har samme felgene selv på svart e36 i 18" tar seg veldig godt ut på sort bimmer ;)

Hva sier du om Led baklykter da, de som har sån OEM look slik som på M3 CSLen, tror nok det hadde blitt perfekt på din bil nå.

Skrevet

Ang TUV, så er det jo hva papirene sier som gjelder.

Ser ikke den vinga litt billig ut i forhold til bakluke da? Men jeg er spent på å se det på en sort non-m.

Skyter inn et spm her jeg. Vet du om jeg må ta firehjulskontrollen i "godkjent høyde"? Eller kan jeg senke bilen slik jeg vil ha den, så ta firehjulskontroll før jeg justerer den opp for å ta den til BT for godkjenning? Lurte også på å ha på spacere, og ta firehjulskontroll med de på.

Ja men GS sier det skal stå 20-60 i TUVpapira =S...

Det aller beste er jo å ta 4hjulskontroll med di delene mann skal ha på bilen til daglig ja ;)

Å det ble forresten hel CSL luke istedenfor spoiler ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...