Ivrig86 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 Grisefet den e46 coupen din!Har samme felgene selv på svart e36 i 18" tar seg veldig godt ut på sort bimmer Hva sier du om Led baklykter da, de som har sån OEM look slik som på M3 CSLen, tror nok det hadde blitt perfekt på din bil nå. Takktakk ja LED Lamper er i planene ja Men endel annet først =)
morteym Skrevet Mai 14, 2009 Skrevet Mai 14, 2009 Det blir hel luke ja, det blir nok bedre =) Kunne tenkt meg luke i carbon jeg også, tror det hadde blitt rått på estorilblå. Men jeg vil holde enkelte ting orginalt for bilens skyld så da får andre kose seg med den slags
Ivrig86 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 Det blir hel luke ja, det blir nok bedre =)Kunne tenkt meg luke i carbon jeg også, tror det hadde blitt rått på estorilblå. Men jeg vil holde enkelte ting orginalt for bilens skyld så da får andre kose seg med den slags Ja det ville jeg også gjort for er ALDRI 100% passform å finnish på di lukene så dumt å ødelegge bilens helhet sånn sett Du har jo CSL så det holder i seg selv
Ivrig86 Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Skrevet Mai 14, 2009 Noen som har prøvd denne?? =D http://www.turtlewax.com/main.taf?p=2,1,1,5 Var nedom et lokalt handlesenter (CC) å der sto en turtlewax car fra autocare.no å demontrerte denne på to av di som jobber på torshov sine biler å resultatet ble supert =) Det som er bra med denne er at mann slipper å tørke bilen først + at mann slipper å være forsiktig med tanke på at det kan sette seg hvite polishflekker igjen inni sprekker osv =) Med denne skal mann bruke en god våt svamp også littegrann polish bare å gni på å tørke av igjen med mikrofiberklut etter et par minutter... Dette går jo jævlig mye raskere å blir BRA! =D Holder kanskje ikke like lenge som andre polishprodukter men dette kan mann jo gjøre hver gang mann vasker bilen nesten... jeg vasker bilen nesten hver eneste dag så kanskje ikke hveeeer gang men iallefall hver 3 gang feks da... eller hver 5 gang... Helt ettersom... Blir spennende å prøve dette =) Tar jo ikke mye lengre tid enn å tørke bilen uansett... noe jeg gjør hver gang jeg vasker
Ivrig86 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Igår ble det tatt noen ganske kule bilder av bilen så kameraten min legger di nok ut her idag engang =D
dexter86 Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Da var vi vel klar for en del fete bilder! Bilder er tatt med: Canon EOS 350D, 18-55 linse. Bilder er tatt av Martin Pettersen aka Dexter86
S.Arnesen Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Da var vi vel klar for en del fete bilder!Bilder er tatt med: Canon EOS 350D, 18-55 linse. Bilder er tatt av Martin Pettersen aka Dexter86
dexter86 Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Bilder er tatt i Drammen klikk på bildet for bedre oppløsning! Funker dette Kristian? Har flest bilder av PK sin. Håper du ble fornøyd!
dexter86 Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 bilde nr 1 og 2 ble faktisk litt uklart.. hmm Et annet som er bedre!
dexter86 Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 ingen bilder er fucka med PS eller andre programmer.. kun brukt lang lukkertid og tolmodighet..
Ivrig86 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Bilde nummer 2 var teit! Felgen feil vei jo... hehe
morteym Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 Jeg syntes ikke dette fungerte så bra med bilen som motiv. Her ble søyla det fremtredende elementet i bildet og bilen ble veldig utydelig og udetaljert på min skjerm ihvertfall. Ta bilder i dagslys, og for guds skyld ikke snu kameraet feil vei. Det er noe som -kan- fungere på enkelte motiv/bilder (selv er jeg allergisk mot det). Ment som konstruktiv kritikk. Har mest lyst til å se selve bilen.
Ivrig86 Skrevet Mai 16, 2009 Forfatter Skrevet Mai 16, 2009 Jeg syntes ikke dette fungerte så bra med bilen som motiv. Her ble søyla det fremtredende elementet i bildet og bilen ble veldig utydelig og udetaljert på min skjerm ihvertfall. Ta bilder i dagslys, og for guds skyld ikke snu kameraet feil vei. Det er noe som -kan- fungere på enkelte motiv/bilder (selv er jeg allergisk mot det). Ment som konstruktiv kritikk. Har mest lyst til å se selve bilen. Ja martin var litt opphengt i kult bilde el hva jeg skal si da Skal andre bilder snart med litt mer lys for å få fram detaljer på bilen isteden =) Å da kommer det bilder innvendig også =)
BreitBau Skrevet Mai 16, 2009 Skrevet Mai 16, 2009 HDR.. så hadde det blitt knall.. Riktig hdr seff.. Så hadde du fått belyst bilen samtidig som du fikk med lyset og effekten i søylen.. Kunne jo også prøvd en rear blits der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå