Gå til innhold

E46 320 Coupe 20",CSL,Carbon+++ SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grisefet den e46 coupen din!

Har samme felgene selv på svart e36 i 18" tar seg veldig godt ut på sort bimmer ;)

Hva sier du om Led baklykter da, de som har sån OEM look slik som på M3 CSLen, tror nok det hadde blitt perfekt på din bil nå.

Takktakk ja LED Lamper er i planene ja ;) Men endel annet først =)

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det blir hel luke ja, det blir nok bedre =)

Kunne tenkt meg luke i carbon jeg også, tror det hadde blitt rått på estorilblå. Men jeg vil holde enkelte ting orginalt for bilens skyld så da får andre kose seg med den slags :P

Skrevet
Det blir hel luke ja, det blir nok bedre =)

Kunne tenkt meg luke i carbon jeg også, tror det hadde blitt rått på estorilblå. Men jeg vil holde enkelte ting orginalt for bilens skyld så da får andre kose seg med den slags :P

Ja det ville jeg også gjort for er ALDRI 100% passform å finnish på di lukene så dumt å ødelegge bilens helhet sånn sett :P

Du har jo CSL så det holder i seg selv ;)

Skrevet

Noen som har prøvd denne?? =D

http://www.turtlewax.com/main.taf?p=2,1,1,5

Var nedom et lokalt handlesenter (CC) å der sto en turtlewax car fra autocare.no å demontrerte denne på to av di som jobber på torshov sine biler å resultatet ble supert =)

Det som er bra med denne er at mann slipper å tørke bilen først + at mann slipper å være forsiktig med tanke på at det kan sette seg hvite polishflekker igjen inni sprekker osv =)

Med denne skal mann bruke en god våt svamp også littegrann polish bare å gni på å tørke av igjen med mikrofiberklut etter et par minutter...

Dette går jo jævlig mye raskere å blir BRA! =D

Holder kanskje ikke like lenge som andre polishprodukter men dette kan mann jo gjøre hver gang mann vasker bilen nesten... jeg vasker bilen nesten hver eneste dag så kanskje ikke hveeeer gang men iallefall hver 3 gang feks da... eller hver 5 gang...

Helt ettersom...

Blir spennende å prøve dette =)

Tar jo ikke mye lengre tid enn å tørke bilen uansett... noe jeg gjør hver gang jeg vasker :P

Skrevet

Igår ble det tatt noen ganske kule bilder av bilen så kameraten min legger di nok ut her idag engang =D

Skrevet
Da var vi vel klar for en del fete bilder!

Bilder er tatt med:

Canon EOS 350D, 18-55 linse.

Bilder er tatt av Martin Pettersen aka Dexter86 ;)

:?:

Skrevet

Jeg syntes ikke dette fungerte så bra med bilen som motiv. Her ble søyla det fremtredende elementet i bildet og bilen ble veldig utydelig og udetaljert på min skjerm ihvertfall.

Ta bilder i dagslys, og for guds skyld ikke snu kameraet feil vei. Det er noe som -kan- fungere på enkelte motiv/bilder (selv er jeg allergisk mot det). Ment som konstruktiv kritikk. Har mest lyst til å se selve bilen.

Skrevet
Jeg syntes ikke dette fungerte så bra med bilen som motiv. Her ble søyla det fremtredende elementet i bildet og bilen ble veldig utydelig og udetaljert på min skjerm ihvertfall.

Ta bilder i dagslys, og for guds skyld ikke snu kameraet feil vei. Det er noe som -kan- fungere på enkelte motiv/bilder (selv er jeg allergisk mot det). Ment som konstruktiv kritikk. Har mest lyst til å se selve bilen.

Ja martin var litt opphengt i kult bilde el hva jeg skal si da ;) Skal andre bilder snart med litt mer lys for å få fram detaljer på bilen isteden =)

Å da kommer det bilder innvendig også =)

Skrevet

HDR.. så hadde det blitt knall.. Riktig hdr seff.. Så hadde du fått belyst bilen samtidig som du fikk med lyset og effekten i søylen..

Kunne jo også prøvd en rear blits der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...