Gjest Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Kjøpte felgene mine på www.bmautosport.co.ukBra utvalg, overkommelige priser og ikke minst god service. Hvordan var frakta? Kjøpte også mine felger med dekk hos bmautosport.co.uk, for min del kom frakta på 150 gbp. Meget god service hittil.
lorve Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Kjøpte(bestilt) felger på GS jeg. Veldig hjelpsomme
HappyHenke Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Kjøpte felgene mine på www.bmautosport.co.ukBra utvalg, overkommelige priser og ikke minst god service. Hvordan var frakta? Kjøpte også mine felger med dekk hos bmautosport.co.uk, for min del kom frakta på 150 gbp. Meget god service hittil. Han beregnet feil frakt på meg så betalte ca 50 pund for frakten hehe! Ellers tok det ca 9-10 dager. Anbefales
Mexos Skrevet April 23, 2009 Skrevet April 23, 2009 Jeg har handlet på Hanebo & Sortvik på tempe Ellers handlet en kamerat nylig på Tevo dekk og det virket ganske bra der og selv om jeg tror det var store HMS mangler på verkstedet
Otis Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 På Tevo dekk tror jeg at det kan stemme ja... Det kan dog se ut som jeg kjøper TSW Sakata 4 i 8x18 med 230-40/18. Hva synes folket om det? http://tsw.com/productline_classic.php
Springsteen Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Personlig liker jeg ikke det at eikene går innover for å lage (ekstra) kant. Dog mulig at de kan se bra ut på e39
kidneb Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Kjøpte felgene mine på www.bmautosport.co.ukBra utvalg, overkommelige priser og ikke minst god service. Er prisene som står på siden per felg eller for 4stk??
JarleGa Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 http://www.sharifs-webshop.no/display.aspx?menuid=-1000
Halvor89 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Kjøpte felgene mine på www.bmautosport.co.ukBra utvalg, overkommelige priser og ikke minst god service. Er prisene som står på siden per felg eller for 4stk?? 4stk
Paulus Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Kjøpte felger på Sharif i dag, ble overrasket over pris... 4 mnd så er du like overrasket over kvaliteten! Toillkaill Sharif er BILLIGST på alle dekktyper og felger. Han leverer også det samme som alle andre, bare BILLIGERE. Ingen grunn til å kjøpe hos de store dyre kjedene... PUNKTUM. Jeg har handlet flere ganger hos ham, både dekk&felg. Falken, Toyo, Nokian og Continental-dekk, meget fornøyd til USLÅELIGE priser. Felgene jeg har kjøpt er orginale, ingen flass el. lign. flere år etter. Sharif er KONGE
Otis Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Sharif har ikke så mye utvalg i felger, i følge internett siden hans. Men jeg har mer eller mindre bestemt meg for TSW Sakata versjon 4 8x18 med Bridgestone Potenza RE050 235-40/18. Tror det vil bli bra. Har sett på endel andre E39 og 17" er for lite slik jeg ser det, muligens siden E39 er en stor bil...
matsi Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Kjøpte felgene mine på www.bmautosport.co.ukBra utvalg, overkommelige priser og ikke minst god service. Hvis jeg bestiller felger derfra som koster 499£ er dette for 4 stk ? og hvor mye vil det kommer på til slutt når jeg har felgene osv. med frakt og ?toll?.. takk for svar(=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå