Toastjern Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Christian og Joachim : takk, kjøpe den til neste år kanskje? ;p Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Den ulakkerte rompa kommer av at jeg snurra før jul i fjor og bulka både bakplata og bakskjermen. Men har ikke giddi å fiksa det, siden jeg er veldig lei bilen panseret og bakfangern er ifra vinterbilen jeg hadde i vinter. Det blir fiksa, men ikke i år Hehe, god grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Christian og Joachim : takk, kjøpe den til neste år kanskje? ;p Hehe.. Takk som byr! Men min tid med e36 er forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Den ulakkerte rompa kommer av at jeg snurra før jul i fjor og bulka både bakplata og bakskjermen. Men har ikke giddi å fiksa det, siden jeg er veldig lei bilen panseret og bakfangern er ifra vinterbilen jeg hadde i vinter. Det blir fiksa, men ikke i år Hehe, god grunn Ja ikke sant ;p Christian og Joachim : takk, kjøpe den til neste år kanskje? ;p Hehe.. Takk som byr! Men min tid med e36 er forbi Ja, er vel som oftest ferdig med e36 når man først har tatt steget opp er jeg redd : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 mye bilder langs harestua vannet, hvor på hadeland er det du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Ja, er oppvokst på Harestua så er veldig godt kjent der og ellers på hadeland Bor på Grua : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Rålekker bil må jeg si! Er ikke fan av E36 sedan, men fikser man rett på de, er de ikke langt unna coupemessig Bra gjennomført. Eneste jeg ikke likte var rustpanseret ditt hadde passa bedre med panser i samme farge som resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Jeg har et som skal lakkeres oppatt, men får aldri fingen ut av rævva for å kjøre det ned til lakkerern.. Tiltakssky ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Vinterstuket : har ikke vært noe særlig å skryte av, fram til i sta da jeg kjøpte hjulsett av Ryeng1 på forumet her Skal justere litt ned foran en dag snart Foran måtte det på en liten spacer for å gå klar av justerskivene på senkesettet. Skal montere 15mm spacer bak så fort jeg får tak i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Tekniske problemer: Starta bilen på tirsdag på vei hjem ifra jobb, og den kakla noe helt jævli. Hørtes ut som en diesel, men er vandt til at bilen min tikker litt de første 5sek når det er kaldt. Men denne gangen låt det sånn helt til jeg hadde kjørt 200m, da stoppa det sånn helt uten videre. Bilen funka greit og alt var som vanlig på vei hjem (en times tur). Stoppa bilen når jeg kom hjem, spiste mat, skiftet og skulle til å dra på trening. Men da starta den ikke, starteren gikk rundt, men dro ikke motor rundt.. Men når jeg satte den i gir og dro starteren rundt hoppa bilen fram (type en runde med starteren, men så slipper den igjen). Så jeg bytta starteren i går, men får fortsatt ikke start på den, men nå drar starteren motoren rundt hele tida ihvertfall. Noen som har noen ideer på hva som kan være feil da? Det er masse strøm på batteriet.. Jeg lurte kanskje på bensinpumpa? Skal sies at jeg har hatt problemer med at den har gått på 3 sylindre etter jeg har vasket bilen nøye, men det går seg til igjen.. og med det i bakhodet lurer jeg kanskje på at det er noe med tenninga/coil/pluggledninger?? All hjelp mottas med stor takk, er skikkelig frustrert nå : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Tviler på alle 6 coilene dine er buttfucked. Sjekk bensinpumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Tviler på alle 6 coilene dine er buttfucked. Sjekk bensinpumpa. Er vel firer i denne, så har vel kun 4 coiler da Men, tror ikke det er coilene. Bare for å kommentere spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Har bytta bensinpumpa nå, fortsatt ingenting. Motoren går fortsatt rundt, men fyrer altså fortsatt ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Har en kompis som har hatt sin BMW 528 stående i 1 1/2 år og viste seg at kamveiv sensoren hans var gåen kanskje en diagnose vil vise deg feilen din. bare et tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 hvis det sitter m40 motor i den. så skal det sies at jeg bytta en ød-giver på en sånn motor i desember. den ville ikke fyre sånn plutselig, men den hadde også hatt endel fusk i forkant. spesielt ved fuktig vær. du må selvfølgelig sjekke at den ikke har gnist før du begynner å tenke på å bytte den. ta også av olje lokket å sjekk at kammen går rundt når du drar den på starteren. er 40.000km intervall på regreima. ofte ryker regreima ved start i kulda. da det er mye motstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå