Yngvejos Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Simpel skrev: Astri skrev: Et lite tips; prøv sjøl, og når du e ferdig så e det ingenting som slår den følelsen du får av å ha klart deg sjøl og ikjke vært nødt til å være avhengig av andre. Følelsen av at du har prestert noe sjøl og det fungerer er herlig! Seff kan du jo ha med en kompis e.l. som kan hjelpe med det nødvendigste og holde deg med selskap. Men ikkje si at du ikkje kan før du faktisk har prøvd sjøl og feila,... +1! Har du litt verktøy, en plass og skru og bimmers.no er det veldig mye som går! Det du ikke kan lærer du. Det er helt sant. Alt jeg kan om bil har jeg lært på bimmers, bmwccn og diverse diy-sider. Så lenge man tør å prøve, får man det alltid til. En bil er veldig enkelt satt sammen.
Azeton Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 "seee jeg har faste pupper, den koster 100kr og ikke 1000 var det ikke sååååånn?" Kvinnfolk..
S.Arnesen Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Bauge Racing skrev: no var du seriøs azeton .. Like seriøs som 90% av de andre innleggene i denne tråden...
garrasjen Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Azeton skrev: "seee jeg har faste pupper, den koster 100kr og ikke 1000 var det ikke sååååånn?"Kvinnfolk.. HE HE Jeg kjenner en kar som demonerte, rustsveiet ogfikset kamelonlakk på en bil for ei som var sånn Han var litt amper når hun spant avgårde, never to be heard from igjen
garrasjen Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Og for å ikke være OT, det er sikkert mange kjekke trøndere med tosøyler og skikkelig fjærklemme som kan hjelpe frk. crazy. Man skal ikke leke med fjærer vet du...
MartinE39 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Hansh skrev: Og en av de tingene som gjør at jeg er sammen med min samboer er nettopp det at hun ikke er slik at hun smisker seg til ting, men heller vil klare seg på egenhånd og bli respektert deretter! +1
Crayzygirl Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Tror vi dropper at jeg spurte om det jeg gjorde jeg..Og glemmer den tråden her.. Dæven det tok av litt ja... men men... Skal klare å finne noen jeg vettu..
E36Cab1 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Et enkelt spørsmål kan føre til mye usakligt tull og lavpanna kommentarer ja... Velkommen hit(viss du fortsatt vil bli værendes da)
AlXz Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Hehe.., faen gutta! For en fin velkomst hun fikk til dette forumet Ikke merkelig det er så få jenter her. Har man tilgang på litt verktøy og dette forumet så kommer man langt. Om man bare er villig til å prøve selv. Lykke til
Crayzygirl Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 E36Cab1 skrev: Et enkelt spørsmål kan føre til mye usakligt tull og lavpanna kommentarer ja... Velkommen hit(viss du fortsatt vil bli værendes da) Ja det var sant ja.. Ja,selfølgelig blir jeg.. Lar meg ikke skremme av usakelige kommentarer
ComfySport Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Hei igjen! Som du ser er det mange svar Etter over 20 år som en person som hjelper andre innen 2 og 4 hjul har jeg opplevd mye forskjellig fra begge kjønn. Som årene har gått får jeg mer og mer følesen av at de kun er ute etter å få det biligst mulig helst gratis. Rett å slett følelelsen av å bli utnyttet. Kanskje jeg derfor jeg gikk ut som jeg gjorde etter å ha lest og tolket ditt innlegg Jeg gjerne vil gi noen råd: 1 . Som nevnt her så finns de haugevis av kunnskap og tråder her på bimmers som bare står der klar til å bli brukt. 2. Ha klare avtaler for hva som skal gjøres og til hvilken pris. 3 Det er lettere å få et ja senere om hjelp når en har gjort opp for seg. 4. Lag en tråd her og folk vil stå i kø for å positivt kommentere/hjelpe deg. 5. Ikke vær redd for å bli svært på fingrene. Som jente her på forumet vil du få mye positiv tilbakemelding på det at du kan gjøre litt selv. Dette gir en veldig god følelse- 6. Les det Astri skrev i sitt innlegg mye klokt der. Se og les hennes tråd om e34 en selv om det ikke er samme modell som din. 7. Det ordner seg for de som er snille og greie Jeg bidrar mer enn gjerne gjerne m råd og vink selv om 3-serie ikke er min spesialitet. LYKKE Til Mvh -GV-
Crayzygirl Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 ComfySport skrev: Hei igjen!Som du ser er det mange svar Etter over 20 år som en person som hjelper andre innen 2 og 4 hjul har jeg opplevd mye forskjellig fra begge kjønn. Som årene har gått får jeg mer og mer følesen av at de kun er ute etter å få det biligst mulig helst gratis. Rett å slett følelelsen av å bli utnyttet. Kanskje jeg derfor jeg gikk ut som jeg gjorde etter å ha lest og tolket ditt innlegg Jeg gjerne vil gi noen råd: 1 . Som nevnt her så finns de haugevis av kunnskap og tråder her på bimmers som bare står der klar til å bli brukt. 2. Ha klare avtaler for hva som skal gjøres og til hvilken pris. 3 Det er lettere å få et ja senere om hjelp når en har gjort opp for seg. 4. Lag en tråd her og folk vil stå i kø for å positivt kommentere/hjelpe deg. 5. Ikke vær redd for å bli svært på fingrene. Som jente her på forumet vil du få mye positiv tilbakemelding på det at du kan gjøre litt selv. Dette gir en veldig god følelse- 6. Les det Astri skrev i sitt innlegg mye klokt der. Se og les hennes tråd om e34 en selv om det ikke er samme modell som din. 7. Det ordner seg for de som er snille og greie Jeg bidrar mer enn gjerne gjerne m råd og vink selv om 3-serie ikke er min spesialitet. LYKKE Til Mvh -GV- Skjønner..men tror nok folk missforsto litt på den tråden jeg begynte på.. For jeg vil bare han en som har litt mere kunnskap om dette enn meg selv.. Og er ikke ute etter å få noe som helst billigere eller gratis.. Men har så lyst til å gjøre mere med min bil,,men har rett og slett ingen peiling på bil..Men som du sier..Jeg er ikke redd for å bli svart på henda.. Så er villig til å lære... Men da synes jeg det er greit med en som kan hjelpe meg..
S.Arnesen Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Crayzygirl skrev: Skjønner..men tror nok folk missforsto litt på den tråden jeg begynte på.. For jeg vil bare han en som har litt mere kunnskap om dette enn meg selv.. Og er ikke ute etter å få noe som helst billigere eller gratis.. Men har så lyst til å gjøre mere med min bil,,men har rett og slett ingen peiling på bil..Men som du sier..Jeg er ikke redd for å bli svart på henda.. Så er villig til å lære... Men da synes jeg det er greit med en som kan hjelpe meg.. Tror nok det var stereotypen som gjorde at flere tolket det som om du ønsket at noen skulle gjøre det billig/gratis for deg...
Azeton Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Har skiftet bremser og klosser på hele bilen til kameraten min for 1 10-pakning jeg da.. Men du kan nok få det billigere om du er med og skru selv/hjelpe til. mekanikeren for litt selskap og du lærer mer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå