Gå til innhold

Senk?? kom med forslag til Felger som passer til 60/40mm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp fått meg Bilstein B10 senke sett.. skal montere det snart.. :P

Men det jeg lurer på er om må TÜV papirene på dette være på norsk eller engelsk eller kan det være på tysk? :S Hvis det må, er det tilfeldigvis noen som har dette på norsk eller engelsk ? og er villig å sende det te meg .. ? Bilstein B10 til e36. takk for hjelp

Skrevet

tysk skjønner de på evje... me egentlig er det bare at nummeret på fjærene, og antall ringer og tykkelsen skal stemme med det det står i papirene... hvorfor arendal og kristiansand ikke klarer å måle, telle og lese det, er et godt spørsmål!

Skrevet

for skal ha den på godkjenning den 8. å lurer på om papirene må være på norsk da.? eller om de godtar det på tysk :S kjedeligt å komme opp der åsså godtar de ikke at det er på tysk:(

Skrevet

Hvorfor skal de ikke godta at det er på tysk ?

De har godkjent såpass mange senkesett, så det vet nok hvor de skal lese for å finne nr på fjærene i papiret.

Skrevet

det skal igrunnen bare telle ringene, sjekke nummeret og måle tykkelsen... egentlig bare nummerene, fordi da slipper de å telle og måle... så ja, da blir det godkjent med mindre det ikke stemmer...

Skrevet

ok. tenker jeg ringer opp å hører med de på mandag. :P bare for å være sikker. hehe. gleder meg nå bare til jeg får det på. :P

Skrevet

Det er vel ikke noen som har lyst å komme med forslag til Felger jeg kan ha som går bra med senkesettet? 60/40 send gjerne linker og bilder. takk for svar

Skrevet

ingen som har noen felger de kan anbefale til min som passer bra te 60/40 senk uten at det subber noe som helst:) Send gjerne bilder/linker

Skrevet

Fatter ikke hvorfor man skal klemme på 18" felger på en E36... 17" med skikkelig breikant er mye grommere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...