Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vart stoppet av politiet i går, pga at jeg ikke hadde skilt framme, da jeg har en nylakkert m fanger, som jeg satt på dagen før, og ikke ville lage stygge merker i den.

da begynte han selvsagt og pirke på felgene og senk, senken har jeg ikke papier på, da de satt på bilen når jeg kjøpte den, og står ingenting i vognkortet. + at nederste ringen på ene bakfjøra er knekt.

men er det noen her som har godkjent de felgene på e36 320? sedan?

er det noen som har org e36 felger med piggfrie vinterdekk eller sommer dekk rundt lillehammer, jeg kunne lånt et par dager, mot betaling?:)

Skrevet

derfor kjører jeg ikke noe med bilen nå;) fant ut at den var knekt etter jeg vart stoppa.. . men var vel ikke akkurat det jeg spurte etter:)

Skrevet

Superbeetle har fått godkjent sine 8,5x18 + 10x18, så det burde være mulig.. Men du er avhengig av TUV-papirer..

Eller så er det 17" han har, men det skulle ikke være noe problem med 18 uansett.

Skrevet
Superbeetle har fått godkjent sine 8,5x18 + 10x18, så det burde være mulig.. Men du er avhengig av TUV-papirer..

Eller så er det 17" han har, men det skulle ikke være noe problem med 18 uansett.

17" jeg har...

Men ja, er ikke noe problem så lenge du har Tüv papirer. Og da riktige papirer som viser at felgene er godkjent i kombinasjon med hverandre. De såg ikke på om felgene tok borti ved rattutslag eller fjæring..

Skrevet

Jeg har godkjent 19" i vognkortet (E36 Coupé). Hadde med TÜV-papir og da gikk det etter at 2 karer diskuterte litt innpå et rom, så det burde være mulig for deg også

Skrevet

17" jeg har...

Men ja, er ikke noe problem så lenge du har Tüv papirer. Og da riktige papirer som viser at felgene er godkjent i kombinasjon med hverandre. De såg ikke på om felgene tok borti ved rattutslag eller fjæring..

Var de nøye på riktig dekkdimensjon?

Hat fått tilsendt TÜV papirer på RS felgene mine over mail, fra BBS. Holder det?

Skrevet

17" jeg har...

Var de nøye på riktig dekkdimensjon?

Hat fått tilsendt TÜV papirer på RS felgene mine over mail, fra BBS. Holder det?

Ja, kan bare skrive ut de papirene og ta de med deg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...