SweetBMW Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Det håper jeg virkelig ikke fordi du er en mega fare i trafikken. Jeg møter deg på veien og blinker på deg. Du blinker tilbake og når jeg skal opp på siden av deg for å si hei så vrenger du deg ut foran meg og blokker meg flere ganger og vingler over tre filer og bremser og gasser voldsomt. Det at du har store muligheter for å ende i veggen en dag er en ting, men å utsette andre for sånn kjøring er unødvendig. Bilen var en svart 3er, 318ci tror jeg med su reg.
316 Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Lurer bare litt på hvordan det går ann at du møter noen på veien, for så å kjøre opp på siden av vedkommende... Her lukter det feil kjøreretning! Hehe, neida. Det finnes nok desverre også idioter som kjører BMW. Det er forbanna mye tullekjøring på E6! Flere som har holdt på å legge seg ut i venstrefila mens jeg allerede ligger der. Har tuta som faen hver gang, så har de heldigvis oppdaget meg i tide.
Arotished Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Hmm, noe jeg ikke har fått med meg, blinker alle BMW på hverandre for å hei å vinke? Forstår det litt når 2 med litt "spesiele" BMW'er møttes på veien. Daer det litt sjangs for at disse to personene kanskje har en lidenskap for bil/BMW men for det meste er det bare ola normann som kjører BMW som sender bilen til verksted for å bytte olje og luftfilter. Og ja, fordi man er uoppmerksom i trafikken f.eks at man ikke legger merke til at det kommer en bil bak deg i venstrefeltet når du legger deg ut, betyr ikke det at " Det er forbanna mye tullekjøring". Tulleskjøring er med som trådstarten beskrev. Men ja, dette er bare mitt syn da
316 Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Det var bare et eksempel. Pendlet vel ca 30 000 på E6 i fjor, så jeg kan liste opp en hau med andre eksempler om du er interessert. Uansett synes jeg det er tullete med folk som ikke er oppmerksom i trafikken. Hva skjer om noen braser inn i siden din i mellom 100-120 km/t?
Glenno Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Syntes de fleste bmw eier jeg ikke kjenner er rimelig overlegende jeg. Titter aldri til siden, nikker eller hilser. Eneste er om enn slår av prat når enn har parkert. Iallfall min erfaring.
Azeton Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Så det var du som drev og blendet meg? ble irriert jeg..
Glenno Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Så det var du som drev og blendet meg? ble irriert jeg.. Forbi deg med full blend uten engang snu på hode, he he
Nytern Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Jeg hadde blitt lettere irritert om en ukjent fyr i en random bmw hadde oppført seg sånn på veien.. Seff er vi entusiaster, men skal man fra a til b er sånt unødvendig.
EirikL Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Føreren var garantert ruset Eller kanskje gresk?
Hyggmaister Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Blinke på en annen BMW og kjøre opp på siden for å si hei!? Rulla du ned vinduet og kanskje? xD Ikke noe jeg pleier å gjøre i alle fall hehe
Azeton Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Blinke på en annen BMW og kjøre opp på siden for å si hei!? Rulla du ned vinduet og kanskje? xD Ikke noe jeg pleier å gjøre i alle fall hehe hehe.. Har blitt hilst på motorveien av andre bmwfører før. Men det er med et smil og en hånd.. ikke fultlys..
Nytern Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Jeg drister meg til å si at trådstarter bør feie for egen dør før han kritiserer andres oppførsel i trafikken..
Haug530D Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 Man stopper ikke opp på siden av noen for å hilse dersom man skal kjøre forbi, sier seg jo selv at det skaper farlige situasjoner, så er jo ikke så merkelig at han ville bli kvitt deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå