Mexos Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Skal gi beskjed Anders Blir nok til sommeren Får ikke med meg valle hovin neste helg pga. trøndelagsavdelingen har vårturen sin da. Ellers kunne jeg faktisk vurdert å kjøre ned Stemmer det Nøstbakken. Hun er ganske fornøyd hun og Vi tar nok en tur til Bømlo med den til sommeren hm, høres ut som jeg må utvide kjørelengden på forsikringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Fantastisk fin bil! Hvor fikk du tak i den vaskehansken? Og hva gjør du med den? Er den istedenfor svamp? Er det 170 hk du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Vaskehansken fikk jeg til Jul:) Selges der de selger meguiars produkter. Den er istedet for svamp, og mye mer effektiv! 2,2L på 170hk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Knakende flott cabbe. Kjenner jeg blir litt misunnelig her jeg sitter og ser på den gamle touringen på parkerngsplassen Nydelig fargekombinasjon mellom eksteriør og interiør. Men du må for guds skyld få av de lyktelistene! Skulle ikke vært lov å selge slike ting til E46... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Okey, har hørt om sånn hanske. Hvorfor er den så mye bedre? 2,2 liters motoren er så mye bedre enn to literen på 150. Den hadde jeg i min forrige bil, E46 320i. Var ikke så sprek jeg hadde trodd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Det som gjør hansken så mye bedre er at du drar handa over hele vaskeplaten og kjenner hvor det er urenheter som man må gni på. er også mye bedre fremkommelighet bak dørhåndtak, rundt lister osv. Er som å vaske bilen med hånden. Blir litt karamell med papir på eksempel dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Høres bra ut. Skal skaffe meg en slik. Synes forresten de øyelokkene var fine på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Meget pen bil! Det skal dog sies at høydejusteringen på halogenlysene ikke fungerer på samme måte som nivåjusteringen på originale godkjente xenonlys. Skyt meg om jeg tar feil... Det kan hende. Vil bare understreke at når jeg snakker om høydejusteringen så mener jeg egentlig nivåjustering. lysene går automatisk opp og ned når jeg slår de på slik som Xenonlys gjør. I tillegg har jeg en bryter innvendig som jeg kan justere fra 1-4 avhengig av last osv slik som på vanlige halogenlys. Så jeg har ikke bare vanlig høydejustering, men virker som lyktene har nivåjustering i tillegg Mener dette er standard på E46, mine halogenlys justerer seg helt opp og ned igjen til det nivået som er innstilt på bryteren inne i bilen. E46 med original xenon har ikke denne bryteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Gratulerer med ny bil! Ser veldig pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Noen som vet om det er mye arbeid og kostbart å ettermontere originale Xenonlys? Virker som jeg har original nivåregulering så mulig jeg kun trenger lyktespylere og original ballast og pærer? Ellers skal jeg polere bil i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 I dag fikk bilen gjennomgang med meguiars lakkrens og polering Fjernet også øyelokkene. Hadde desverre kun Mobilkamera for hånd. Klar for vårturen til Halsa på lørdag Synes dette ble jævli kult. er X5'n til far som speiler seg i panseret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Gratulere med ny bil! Blei mye bedre uten øyelokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Så mye penere uten lyktelister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hvordan fikk du bort alt limet etter lyktesenkerene? Har lyst til å ta av mine lyktesenkere også nemlig, men det er så jævlig med lim bak de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Hvordan fikk du bort alt limet etter lyktesenkerene? Har lyst til å ta av mine lyktesenkere også nemlig, men det er så jævlig med lim bak de... Jeg fant en sånn skismøringsskrape i garasjen som jeg brukte til å skrape bort det groveste limet. Så tok jeg asfaltfjerner på en klut og gnikket bort de siste limrestene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå