Kjennern Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Topasblå du har Ble fin etter polering. Tror jammen jeg må få gjort det selv snart. Får vel dra å handle meguiars jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 se her var det noe jeg ikke har fått med meg... var jo fin denne da! grattis med ny "krusevogn" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Topasblå du har Ble fin etter polering. Tror jammen jeg må få gjort det selv snart. Får vel dra å handle meguiars jeg å Mystic blau Individualfarge. Fin kombo med shadowline Takk for det Mysild I går ringte ei sånn spørreundersøkelsedame, og jeg ble faktisk med på undersøkelsen bare for å få testa telefonen i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Takk for det Mysild I går ringte ei sånn spørreundersøkelsedame, og jeg ble faktisk med på undersøkelsen bare for å få testa telefonen i bilen haha lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Ser ut som det blir Windshoot og stereoutgang til cd-spilleren snart. Delesalget etter E36'n går så det griner Tok også å renset og smørte inn skinninteriøret i går. Ble glatt og fint Smooooooth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Gratulerer med en kjempeflott E46 cab, spesielt etter du fikk av lyktelistene! 2.2 motoren med manuell i E46 er en fin kombinasjon! Du har nok ikke automatisk nivåregulering på lyktene selv om de tar en selvtest ved oppstart. Er akkurat det samme på E39 med halogen, og den har ikke automatisk regulering. Hadde det vært automatisk hadde det ikke vært knapp for manuell justering, og man ser det godt på humpete vei at lyktene justerer seg hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Gratulerer med en kjempeflott E46 cab, spesielt etter du fikk av lyktelistene! 2.2 motoren med manuell i E46 er en fin kombinasjon!Du har nok ikke automatisk nivåregulering på lyktene selv om de tar en selvtest ved oppstart. Er akkurat det samme på E39 med halogen, og den har ikke automatisk regulering. Hadde det vært automatisk hadde det ikke vært knapp for manuell justering, og man ser det godt på humpete vei at lyktene justerer seg hele tiden. Takk for det Ja fant ut det der om lyktejusteringen etter en informativ pm fra Fredrik på Koed Grunnen til at de går opp og ned ved start var visst for å unngå at motoren "setter seg". Fikk prisoverslag på delene som trengs for å ettermontere xenon, og kan si såpass at det ble lagt på hylla foreløpig Ihvertfall hvis jeg må kjøpe nye lykter, og ikke bare kan bytte pærer og montere ballast i de jeg har. Men ser de selger komplette xenonlykter brukt på Ebay til en overkommelig penge, så får se om jeg ikke kjøper noe derfra når jeg kommer over et "kupp" Men er andre ting som kommer før det. Forstår ikke at det er mulig å kjøpe en slik bil som denne ny, uten å bestille med Xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Flott bil, ble inspirert selv jeg så handla masse Meguiars produkter og polerings maskin idag Må si jeg er litt misunnelig på navi'en din. Savner den fra E39'en jeg hadde før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Flott bil, ble inspirert selv jeg så handla masse Meguiars produkter og polerings maskin idag Må si jeg er litt misunnelig på navi'en din. Savner den fra E39'en jeg hadde før Så bra Da forventer jeg bilder etter du er ferdig Ja navi'en er fin. Ikke at jeg har så sykt mye bruk for den her i Trondheim, men ser så mye penere og flottere ut med skjermen der kontra bare klima'n Så er det fint å slippe og henge opp gps'n når jeg skal i ukjent farvann Telefonen derimot blir mer brukt. Genialt system Eneste minus nå er at jeg blir så forbanna bortskjemt Krav til bilkjøp neste gang må jo nå bli en bil med navi, telefon og m-pakke. De vokser ikke på trær i norge så må vel kjøpe no nytt eller importere. Men den tid den sorg. Har jo planer om å ha denne en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drittludo Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Er d frekkt å spørre om pris du ga for bilen?? Utrolig flott kjerre med masse bra utstyr btw:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Nydelig bil ja Men det vet du vel allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Utrolig pen bil Riktig utstyr og kjempefin fargekombinasjon! Bra du tok av lyktelistene også. MYE finere uten de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Takk for det folkens Pris blir imellom meg og selger. Har tenkt ut en liten "to do" liste som jeg sikkert begynner å hake av etterhvert: * Clubsport splittere * Nytt komponentsett foran og bak med 4-kanals forsterker. Kanskje sub, men skal isåfall bygges i hjulbrønn for å opprettholde plassen i bagasjerom og holde en original look. *Windshoot * Blå pærer i blinklys og parklys(Blått glass med vanlig farge på lyset). *Lakkere opp panser, frontfanger og framskjermer pga. steinsprut. *Ipod tilkobling *Xenonlys *Lyktespylere *Hardtop. *Tektylbehandle Tar ting som det kommer. Tror ikke mye blir gjort i år da jeg har planer om å bygge opp sparekontoen litt etter bilkjøp. Greit å ha litt backup Men Windshoot, Hardtop og tektyl bør komme før høsten Mulig jeg driter i hardtop og tektyl og kjøper vinterbil. Har egentlig ikke lyst til å vinterkjøre bilen. Blir det vinterbil skal jeg ha noe stort med 4X4 for det har jeg ikke eid før. Type Pajero, Patrol, Hilux, Mazda B2600 el. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Som jeg har sagt før, gratulerer med ny bil Et kjempeflott eksemplar ser det ut som! Er nå jeg kjenner jeg får lyst på cab selv, hehe Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Som jeg har sagt før, gratulerer med ny bil Et kjempeflott eksemplar ser det ut som! Er nå jeg kjenner jeg får lyst på cab selv, hehe Lykke til videre! Takk for det Vi får møtes og knipse noen bilder til sommeren evnt. på Våler hvis det ikke blir før den tid. har ikke sett bilen din i virkeligheten enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå