Gå til innhold

SLETT DENNE


Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

Trodde det var en 730 motor som var borret opp og trimmet av Hamann som stod i denne jeg? Det var det såfall orginalt i bilen.

Stod også noen tøffe 19" Superstar felger på denne når den gikk i Bergen.

Skal se om jeg har noen bilder på daten hjemme jeg kan legge ut.

Bilen trenger litt omsorg, men kan bli bra igjen.

Good luck :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 323
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trodde det var en 730 motor som var borret opp og trimmet av Hamann som stod i denne jeg? Det var det såfall orginalt i bilen.

Stod også noen tøffe 19" Superstar felger på denne når den gikk i Bergen.

Skal se om jeg har noen bilder på daten hjemme jeg kan legge ut.

Bilen trenger litt omsorg, men kan bli bra igjen.

Good luck :wink:

Siste eier kom fra Bergen ja, etter hva jeg fant ut. Bilen ble solgt for finans, og heftelsen sto på 230 000,- , så vedkommende har vel tapt en del penger på denne :wink:

Kom gjerne med bilder og informasjon fra bilens tidligere liv, det er interessant:)

Jeg må tydeligvis prøve å finne ut hvilken motor som står i siden det er flere som antyder noe annet enn en vanelig 3 liter.

Aller helst ville jeg hatt disse felgene, Vertini Sicilian:

g10o71ku72fuwmuwdn28.jpg

Et billigere alternativ er GS Bildeler sine:

jpymnodz5z3j0fc988pq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke ødelegge her, men det er alltid masse rykter om motorer og sånt i biler med litt styling, hvis den ikke går noe bedre enn en original, så er det liten sjanse for at det er noe annet enn original motor. Hvem i Tyskland hadde gidda å bruke masse penger hos Hamann på å tune opp en 3-liter når de kunne kjøpe en 4-liter (eller 5-liter!) for noen usle tusenlapper ekstra? I de fleste andre land enn Norge er nyprisforskjellen på liten og stor motor kun det den dyrere motoren faktisk koster + noe pålegg fra produsent. Har hørt så utrolig mye rart om 325-motorer og alt mulig som er grisetrimma originalt en gang på tidlig 90-tall, men dokumentasjon er alltid totalt fraværende. Hvorfor kjøpte ikke heller bare vedkommende en M3?

Enkelt å teste er det jo også. Du skal klare 0-100 på 9.6 sek med en passasjer og full tank eller noe sånt i en original 730ia. Da er det greit å sjekke speedoen mot GPS først, så vet du hvor langt du må dra den, og kjøre strekka begge retninger slik at du får fanget opp om det ikke er helt flatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn! akkurat på den tiden jeg handlet bil det! hadde jeg sett denne hadde jeg nok prøvt meg med autobud jeg og... for den her var noe av det feteste av 7 serie jeg har sett! (med lite unntak av takvingen ja..) og syns fronten ble fremhevet av lyktene jeg! likte de rett og slett! selv om jeg ikke liker angeleyes på 7ere igrunn?

men gratulerer med en Uberfet 7er!

litt misunnelig nå! :P

og var jo litt fetere dine Hartge felger enn mine m gitt! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøs vogn! Skikkelig polering, ny lakk foran og noen svæære 22" felger så blir den mafia :)
Korrekt uttalelse :) Har tenkt litt på 22", men tror nok ikke det er plass foran, så det blir 20" :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut en link til en filmsnutt av V8'eren på turtallssperra rundt en travbane på Nordmøre Gatebil's vintertreff i Surnadal 2009 :)

PS: Bør sees med et godt stereoanlegg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...