zatt Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Jeg som alltid har hatt 3 serie hopper over på en 6serie, men angrer ikke så mye på det akkurat lol Ganske bra med utstyr på den, men jeg mangler felger, om noen av dere vet om noen f¤e¤t¤e hjul til denne bilen (21/22) så hadde det vært kjempebra Venter på senkesettet og hjul så er den komplett for meg. UTSTYRSLISTE: Chassinummer WBAXXXXX Typkod EH31 Typ 630I (EUR) E-modellserie E63 () Serie 6 Typ COUPE Styrning LL Dörrar 2 Motor N52 Cylindervolym 3.00 Motoreffekt 190 Motor HECK Växellåda AUT Färg STRATUS METALLIC (440) Stoldynor LEDER PEARL/LEDER PRECISION/SCHWARZ (LESW) Produktionsdatum 2004-04-19 S1CAA Dummy-SALAPA S205A Automatväxel S217A Aktiv styrning S229A Dynamic Drive P237A Kördynamik-paket S248A Rattuppvaermning S302A Stöldskyddsanläggning S319A Integrerad unviersal fjärrmanövrering S403A glastak elektr. S414A Förvaringsnät passagerarsida S423A Inlaeggningsmatta velours S428A Varntriangel och förbandspaket S430A In-/utvänd. speglar m. nedbländ.autom S441A Rökare-sats S442A Burkhållare S464A Skidsaeck S481A Sportstol S494A Stoluppvärmning förarsida/passagerar S4AFA Innertak basalt-grau S508A Parkeringsavståndskontroll (PDC) S524A Adaptivt kurvljus S541A Adaptive Cruise Control S563A Belysningspaket S593A BMW LM hjul/dubbeleker 120 S601A TV-funktion S605A Förberedelse Telematik S607A Förberedelse teleservice S609A Navigationssystem Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S613A Internetbaserade tjänster S616A BMW Online S620A Röststyrt uppringsningssystem S638A Biltelefon Professional S672A CD-växlare för 6 skivor S677A HiFi-system Professional DSP S698A Area-Code 2 för DVD S760A Högglans shadow line S7NAA BMW Service inclusive L801A LANDUTFÖRANDE TYSKLAND S863A Aterförsäljarslista Europa S879A Bruksanvisning tysk S8SAA Navigation access request,country-spec. S8SBA Telematics access request,country-spec. S8SCA Telematics access request,country-spec. S8SPA Styrning CO2 S909A Dummy-SALAPA S916A Utvecklingsfordon utan konservering. S964A Beställa Navi DVD vid leverans S991A Dummy-SALAPA S255A Sportratt läder S431A Innerbackspegel med nedbländn.autom S434A Innerprydnadslist S459A Sitsjustering fram elektr./minne S502A Stralkastarspolare S522A Xenon-Ljus S534A Klimatautomatik S548A Kilometerräknare S785A Blinkerslampor vita S851A Sprak tyska Seriøst vet på langt nær hva alt er for noe en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Lekker bil, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Første 6 serien av EXX typen på forumet tror jeg! mandig bil! gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Gratulerer med ny bil Hva slags 3-serie hadde du før denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Ååå, du store syke for ein herlige bil! prøvde en i fjor og må sei eg blei ganske imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Første 6 serien av EXX typen på forumet tror jeg! mandig bil! gratulerer! Er den andre Gratulerer med heftig bil trådstarter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Det ligger faktisk en m6 til salgs i deler hos koed.no så her har du mulighet og handle mye fete deler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Grattis med ny bil!! Jeg har også en 630i med manuell gir. Du kommer til å bli superfornøyd med din, garantert!! Fikk du med de felgene som er på bildene? De var jo fine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Strøken bil. Begynner å få litt sansen for nye 6-serien. Har sett et par fine her i Trondheim i vår. Grattis med sweet ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Utrolig rå den bilen der! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zatt Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 TAKK for hyggelige tilbakemeldinger på bilen, kjekt å få Jeg er på kurs 2 dager nå hele dagene så rekker ikke Quote så mye i tråden, men kan nevne at jeg har hatt Audi 100 faktisk før denne bilen jeg har nå. Måtte ha en billig bil siden jeg tok en utdannelse på UIS i Stavanger. Før der hadde jeg en 328i Coupe, 2 M3 før der igjen og da jeg var med i NM i bilstereo hadde jeg en 325i. Til deg som har samme bilen men med Manuell, takk for den jeg gleder meg ganske så bra til å hente bilen på Torsdag førstkommende. Btw: Noen fortalte meg at prestasjonene på min bil i "manuell stilling" gjør at bilen går bedre enn en med vanlig manuell kasse fordi du girer fortere.. Stemmer dette eller hva? Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zatt Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Btw:Takker så mye for tipset ang M6 som var til salgs i deler det skal jeg sjekke opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Gratulerer med utrolig lekker bil.. Kan skrive under på at disse er utrolig deilige å kjøre, å lyden fra 6'eren er helt fantastisk. Er jo forsåvidt ganske brukbart drag også i denne 630i, fint skyv. Forøvrig tror jeg nok ikke den girer fortere i manuellmodusen enn én som kan gire SKIKKELIG med manuell klarer. Men bilen virker kvikkere når du legger den i "DS" ja. Drar den litt lenger på girene og girer litt fortere og hardere enn vanlig. Får håpe jeg ser denne på veien i stavanger. Så jo skikkelig pen ut.. Litt skjelden farge på 6'eren også. Absolutt likandes! Ang, felger ville jeg tatt en tur på http://www.beyernwheels.com/virtual_garage.php og kikket litt. Et par av de felgene er skikkelig rå på 6'eren. Du kan også ta turen innom Forus Dekkservice, så er vi behjelpelige med å skaffe disse eller andre felger. Vi kjører selv med felger fra Beyern på våre Bmw'r og kan skrive under på at dette er kvalitetsfelger som tåler en støyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 er ikke mye som mangler på den list nei!! Grattis med rå bil, ser meget bra ut og stratus grå er en meget fin farge!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Ja den var Nice altså, er ikke så mange sånne rundtom. altså 6 serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå