Gå til innhold

Rabatter som BMWCCN medlem?

E.H.D
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har prøvd i søke litt, men fant ikke så mange svar.

Lurer på hvilke rabatter BMWCCN medlemmer har hos BMW forhandlere og andre delebutikker som GS, Koed, Schmiedman og eventuelt andre butikker?

Noen som vet hvor disse rabattene i så fall står oppført?

Hvis ikke det finnes noen oversikt, så kan vi jo bruke denne tråden til å lage en oversikt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den oversikten har jeg ikke sett, men den er jo over 3 år så det er ikke så godt å si hva som gjelder idag.

F.eks så har jo Bavaria mange flere butikker nå enn det som står i den listen.

Virker jo som det er helt opp til hver forhandler hva de gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabattavtale for BMWCCN-Medlemmer hos KOED AS

Dette skrev Geir Ove for en stund siden på bmwccn

Hei BMW-venner!

Vi har de siste par årene mottatt utallige henvendelser fra kunder som ønsker en rabattavtale for BMW-klubb-medlemmer.

På grunn av at vår filosofi om å være billigst på BMW-deler har vi desverre ikke veldig mye å gå på når det gjelder rabatter, siden vi allerede opererer med "faste lave priser", men på enkelte både nye og brukte deler har vi noen kroner å gå på, og vi ønsker med dette å gi medlemmene i BMWCCN en mulighet til å få en enda bedre pris enn "mannen i gata".

For å få opprettet en kundekonto med rabatt, er det nå bare å skrive til oss på info(at)koed.no, med følgende info:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-post

Medelmsnummer i BMWCCN (samt kopi av medlemskort, inntil videre*)

...så vil dere få en mail tilbake med kundenummer, og passord for innlogging på vår nettside.

Avtalen har i prinsippet vært på plass i noe tid nå, men vi mangler stadig å få oversendt en medlemsliste fra klubben, som vi kan bruke ved registrering og opprettelse av kundekontoer.

*Inntil videre må vi desverre derfor be dere om å sende oss en kopi av gyldig medlemskort i klubben, evt. om dere sender en mail til Styret i klubben, og ber dem bekrefte medlemskap til oss. (Det siste vil kanskje også føre til at det blir fortgang i oversendelsen av medlemsliste til oss!?)

Rabatten er "flytende" og varierer fra 2-18% avhengig av hvilke deler det gjelder, men når du logger inn på nettsiden vår er det DIN pris som vises på alle deler.

PS. Noen av dere er nok allerede opprettet som kunde hos oss, og enkelte "gamle kjenninger" har nok allerede fått rabatten registrert, men send oss gjerne en mail uansett, så er vi sikre på å få riktige opplysninger registrert.

Ha en fortsatt flott BMW-dag.

///Mvh

Geir Ove

www.koed.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 10% hos brennes i sarpsborg. jeg fikk rabatt selv om jeg ikke er medlem da. hen som jobber der spørte om jeg var medlem. nei sa jeg. nei vel. men du skal få 10% likevel, sa han da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...