Kjennern Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Som topic sier, har noen felger liggende. Ulempen er at jeg må dreie opp senter om jeg skal ha dem på. Noen som tror disse hadde kledd bilen
Leadfoot Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Tror de du har bak der passer bilen bedre Ser ut om m-sport y-eikede felger (aner ikke navnet på dem).
Kjennern Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 Hehe, ja der fikk jeg den. Da blir det nok til at jeg driter idet. Er dem så ille altså? hehe
Lars89 Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Duger som vinterhjul En E46 cab fortjener bedre enn det der
benger Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Om du liker "dobbelt-eke-felg" så kan du jo evt vurdere Racing Dynamics sine RD2 ? Schmiedmann selger disse. Syns de er ganske nice Ta et søk på google så finner du en del bilder av bl.a E46 med slike felger.
stroker Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 NEI! Etter min mening var ikke dette pent i det hele tatt Til nød vinterfelger
Kjennern Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 Jeg tar hintet. Var en tanke bare siden dem lå i garasjen å støva ned. Takk for svarene, de var jo klare de hehe. Nei får vel se etter noe annet. Har ikke bestemt meg for hva enda. Men blir maks 18". Har litt sansen for Hamann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå