Gå til innhold

"sport evo" stripe eller ikke?  

47 stemmer

1. 1. "sport evo" stripe eller ikke?

• Stripe
      36
    • Orginal
      12

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg stemmer for stripe. Synes sort M3 kler de røde stripene, selv om det egentlig er en "sport evo" ting....og det bryter alt det sorte du ellers har på bilen på en fin måte :wink:

Skrevet
Jeg stemmer for stripe. Synes sort M3 kler de røde stripene, selv om det egentlig er en "sport evo" ting....og det bryter alt det sorte du ellers har på bilen på en fin måte :wink:

Det er akkuratt dette jeg tenker også! Det ER en sport evo ting, MEN på en annen side så har jeg så mye sort på bilen at jeg føler jeg bør bryte av med noe.

Ser det er 75% som stemmer for stripe 8)

Kom gjerne med innspill om fargevalget også! Jeg tok det bare ut på gefylen så den er nok neppe 100% lik den opprinlige.

Skrevet

Vil fåreslå sølv striper og sølv nyrer for litt brytning i sortfargen, de vil jo matche felgene.

Edit: Fikk til et bilde, men uten nyrene da

M3.jpg

Skrevet

Ja, sølv hadde jo blitt litt mer diskre enn rødt selvsagt. Men nå har jeg kjøpt rød, så det blir nok den eller ingen i første omgang :P

Men det er jo en fin måte å forander "looken" på inni mellom, så sølv kan nok komme en gang :P

Skrevet

Ja men da er det bare å slenge de røde på :) Blir du lei, kan du bare ta de av. La et bilde til i posten lenger oppe..

Skrevet
synes stripe er tøft! men hvorfor to tråder om samme emne?

Godt poeng!

Det bare ble sånn liksom. Den første ble lagt ut i full fart for å finne ut fargekode, siden jeg tvilte litt på fargevalget mitt. Men så fant jeg ut at fargen ikke var så ille, så da lagte jeg heller en avstemming!

Beklager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...