bmwe_e36 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 angående vinge, så er det faktsik en gt vinge på vei fra gs:) så det blir fikset fortløpende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 da håper jeg du får den riktige vingen... de har en stygg kopi som er tykk i bunn... den er ikke spesielt pen i forhold til den "vanlige" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 har bestilt den riktige vingen, ellers får jeg sende tilbake;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Tok en liten runde med mobilkameraet Traktor er en fin ting mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 noen bilder i dag etter vask hos Kristiansund Håndvask og bilpleie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buzz Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Fått tatt litt bilder av god bilen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Snapshot of the (yester)day Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Her et et bilde fra forrige helg, da jeg var i Trondheim.. Så skiltet bak bilen og fant ut at jeg bare måtte ta bildet Også sjekk ut den fine dobbeltparkeringa Dette ble tatt idag for et par timer siden faktisk, på vei hjem.. Audien er bilen til bror min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Hey, hvor ble det av deg etter du kjørte forbi espa på søndag? Jeg som stod oppe på parkeringa der. Tenkte jeg skulle ta deg igjen Kjørte du til oslo, eller tok du av e6`n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Var det du det ja? Så det sto en E36 oppå der shø.. Kjørte strake vegen inn til Oslo jeg ja, så du tråkka nok ikke hardt nok på gassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T16 Skrevet Mai 29, 2009 Share Skrevet Mai 29, 2009 Knipsa litt av E90en ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Her et et bilde fra forrige helg, da jeg var i Trondheim.. Så skiltet bak bilen og fant ut at jeg bare måtte ta bildet Også sjekk ut den fine dobbeltparkeringa Dette ble tatt idag for et par timer siden faktisk, på vei hjem.. Audien er bilen til bror min nice bilder. og biler nye bilen til bror din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Takk takk Stemmer bra det ja 1,8tq Avant med RS4 skjermer rundbaut med 10x20" Larzon hjul på den nå.. Skal vel bytte til 19" etterhvert med enda breiere hjul, og senke mer, den er for høy slik den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Min 325i Og en liten fiks på 17.Mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå