Bjornhbjelland Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Kompis av meg som hadde den før Nydelig touring!
codex Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Enig i det Fin den der, såg den "live" her en dagen. Jeg tok noen kjappe bilder med mobilen i dag i tåken, her er ett :
rakett Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 tok noen bilder av bilen min igår: Ja, den har sett sine bedre dager... Og nå er den parkert for vinteren! Siste turen var igår gitt.
rakett Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 hehe Det er det og ja Hjulvinklene bak er litt feil også
liffi Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Fått fiksa den nå ja rægg?! skjønte egentlig at den var oppe å gikk. så noen spor ut fra bunn av linnebråtan!! må ha vært deg eller Engseth!
rakett Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Stikkakslene gikk til dundas også ja, da vi hilset på fortauskanten for en stund tilbake.... Jepp Liffi oppe å går igjen. Jeg får bytte bærearmer bak før neste sesong, så den blir god å kjøre igjen, og rette ut en bulk i bakskjermen, så er den "grei"... Stemmer det med de sporene ja Eneste som ikke er ødelagt snart på denne bilen er jo motoren...
HC Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Haha, ikke værst, burde vært på samtlige firmabiler i YIT! Hvilken avdeling jobber du i? Jobber i Lier avdelingen sjøl serru Tok bilde av firmabile her om dan!
liffi Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Eneste som ikke er ødelagt snart på denne bilen er jo motoren... sånn det skal være. er jo leikebil
Lorentzose Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 Da var det påtide att denne også får kvile seg noen måneder! Men fortsatt veldig trist .. :'(
-Erik- Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Ikke helt fra idag, men nesten vinterhøyde
Toastjern Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 Lol, er det der vinterhøyden din? Åssen kommer du deg fram om sommeren da? Jeg sliter om sommeren, og min er ikke engang like lav som det din er på det bildet der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå