Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. Felgen blei støttet fint attmed lista på bilen ;) som du ser så er ikkje den mykje og spare på! Angående felgene som står på 540en er eg ikkje sikker. Står bmw20 på dei, dei følgde med på ein delebil eg kjøpte eingong i tida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en selvfølge? En såppas dyr bruksgjenstand er noe man skal være forsiktig med. Er en grunn til at bilen min er så hel som den er.. Det kommer av varsomhhet.

Og dermed burde det vært en selvfølge at vi var enige om at hjul ikke skal lenes mot bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Felgen blei støttet fint attmed lista på bilen ;)

Som du sikkert skjønner var det ment som en uskyldig spøk, men RS har det med å skulle kverulere på stort sett det meste jeg sier, så ting kom litt ut av proporsjoner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Felgen blei støttet fint attmed lista på bilen ;)

Som du sikkert skjønner var det ment som en uskyldig spøk, men RS har det med å skulle kverulere på stort sett det meste jeg sier, så ting kom litt ut av proporsjoner :P

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Felgen blei støttet fint attmed lista på bilen ;) som du ser så er ikkje den mykje og spare på! Angående felgene som står på 540en er eg ikkje sikker. Står bmw20 på dei, dei følgde med på ein delebil eg kjøpte eingong i tida..

Billige dritthjul! Jeg gir deg 1000kr, så henter jeg dem i morgen! :mrgreen:

(kødda. Et kjapt søk viser at dette er smidde delte felger som var ekstrautstyr på E34 M5 på den tiden.)

Fine hjul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Felgen blei støttet fint attmed lista på bilen ;)

Som du sikkert skjønner var det ment som en uskyldig spøk, men RS har det med å skulle kverulere på stort sett det meste jeg sier, så ting kom litt ut av proporsjoner :P

:kose:

:beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...