JonasD Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Har hvert noen hjul på den E28'en tror jeg, så den i helga med RC felger på har prøvd litt forskjellige hjul ja stod noe 18" felger på bilen når jeg kjøpte den, solgte de og smokka på noen 17" rondell58, så ble det 16" bbs rs med gull senter (som nå står på e24'n min) så deretter 17" bbs rc og nå ac schnitzer type1 var du på treffet i surnadal på lørdagen? siden du såg meg Og artig er det Jepp, stemmer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Denne var utrolig pen Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Var en liten tur ute med cabincruiseren Bastø II her om dagen. Må nok litt lavere foran, ser jeg. Skylder noen cm forran denne ja! Men det var vel det eneste også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Denne var utrolig pen Arild Takker for det mr. Pitstop Scampi: veldig pen den touringen din. har egentlig ikke noe særlig sansen for e36, men denne var bra passer veldig fint med den fargen på den bilen. og som du sier, litt mer senk framme så blir den enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Hehe, takk for kommentarene, gutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Hvordan var det å kjøre av/på ferja..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Det gikk overraskende bra, jeg var tilogmed på nederste dekk. Tok ikke nedi noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 da er den for høy kjørte ned der med opelen for en stund siden. kjørte rolig ned. en fyr som jobber på ferja bøyde seg ned og så etter om det gikk mens han vinket meg frem. så skrapa det no jævlig sikker på det var like før jeg kom ut på undersiden av ferja. og likevel fortsatte idioten å vinke meg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Sier jo det, skal lenger ned foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenmyh Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Sier bare: ELSKER HØYDEN PÅ DENNE BILEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 tok et par bilder fra mine i dag: 5fk26.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 knipsa et raskt mobilbilde etter tåkelykter ble montert i dag. Lurer på å legge svaaak film over de, for å få de mørkere, samt spare glassene for sprekker osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 knipsa et raskt mobilbilde etter tåkelykter ble montert i dag. Lurer på å legge svaaak film over de, for å få de mørkere, samt spare glassene for sprekker osv Jeg prøvte med 43% sotefilm på mine, men det blei alt for blått. Men det kommer sikkert ann på type film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 knipsa et raskt mobilbilde etter tåkelykter ble montert i dag. Lurer på å legge svaaak film over de, for å få de mørkere, samt spare glassene for sprekker osv Jeg prøvte med 43% sotefilm på mine, men det blei alt for blått. Men det kommer sikkert ann på type film lyset ble for blått, el selve lykta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baardsen Skrevet August 14, 2010 Share Skrevet August 14, 2010 Tok et par bilder av bilen i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå