Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg rulla ganske greit når jeg kjørte av veien i fjor, fikk 7000 i bot, ikke no beslag av førerkort, hadde 100 i 80 sona, så mulig du har flaks som meg !

Men din bil var trolig ikke like godt kjent hos politiet, hadde ikke ulovlig dif. og ikke større motor som manglet godkjenning?

Tror nok 3-6 mnd. ikke er helt fjernt med tanke på hvor lenge trådstarter risikerer å miste lappen.

Har definitivt blitt tatt noen sjanser som jeg ikke hadde tatt fordi jeg vet hvor viktig lappen er for meg i hverdagen (holder vurdering av fare for liv og helse utenfor i denne omgang).

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Om motoren var godkjent eller ei vet vi ikke, dirty har ikke sagt verken ja eller nei på det?

bilen er ikke godkjent me den motoren, men søknad e sendt inn og fått lov til starte ombyggingen

:wink:

Lykke te!

E har heldigvis fått beholde lappen etter at e smalt, har bare fått et brev om at saken er henlagt. :D Ikke blitt avhørt eller noen ting. :shock:

Litt annen type ulykke, men...

Skrevet

fant en av tidenes beste vår unskyldning. kansje du må bruke den neste gang

Bilføreren (50) var på vei opp den siste bakken mot Langarinden, da en ubuden gjest i kupéen skapte en heller uheldig stemning.

En humle hadde nemlig kommet seg inn i bilen, og gjorde kjøringen vanskelig for mannen.

Det nøyaktige hendelsesforløpet er ikke kjent, men humlen klarte i alle fall å plage sjåføren nok til at bilen havnet oppå autovernet i en sving. I sammenstøtet brakk også bilen lyktestolpen som sto i svingen.

Ikke skadet

Politiførstebetjent Vidar Almberg ved Arna og Åsane politistasjon opplyser at føreren av bilen ikke kom til skade i uhellet som følge av selve sammenstøtet. Om føreren pådro seg humlestikk, står ikke i politiets notater.

- Jeg har ikke hørt om ulykker som er forårsaket på denne måten i Åsane tidligere, sier han til Åsane Tidende.

http://www.bt.no/lokallokal/asane/asane ... 841147.ece

Skrevet

Tror denne saken blir avgjort av naziene hos polisen.. jeg fikk selv 6 mnder for å dratt sladd ut av en rundkjøring med røyk av hjula.. fikk først 3 mnda.. så tatt uten førerkort et par uker senere.. å siden de hadde film og alt fikk jeg beskjed med advokat om at jeg slipper billig unna med 6mnder og annbefalte meg og godta..

så det ble 6mnder ferie med bare fyll og helvette.. 2 kjenninger som jobber i politiet var glade da jeg kom og hentet lappen.. siden det da kanskje ble litt roligere.. :P

Fikk den utroli nok igjen etter 5mnder.. siden jeg hadde blitt til en "plage" for samfunnet.. og de mente at om jeg fikk igjen førerkortet og jobben så ble de kvitt meg.. Siden har det ikke vært noe tull

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...