Spinx Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Når jeg ser igjennom denne tråden med disse bildene så blir jeg ikke i tvil om at BMW lager de råeste bilene som kan lages Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Bra bilder ja Tore, godt med noen som er helt ekte også, kan bli litt lei PS bilder også selvom det blir seende _veldig_ bra ut Hehe..saken er vel heller at han som tok bildene ikke har snøring på PS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 får vel legge ut noen bilder jeg også...dessverre kom det med noen e30..menmen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 siste bildet var litt tøft...3generasjoner med syvere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 får vel legge ut noen bilder jeg også...dessverre kom det med noen e30..menmen.... Ja, dessverre fikk jeg med noen 7'ere også, beklageligvis raring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 får vel legge ut noen bilder jeg også...dessverre kom det med noen e30..menmen.... Ja, dessverre fikk jeg med noen 7'ere også, beklageligvis raring.. du er nok mer rar enn meg..hohohoho Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 du er nok mer rar enn meg..hohohoho Jepp jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 så så jenter, dere er begge pene hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 moving on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 så så jenter, dere er begge pene hehe hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Min bil også jo. Sto faktisk parkert ved siden av deg. Etter at den gule e46'en dro ihvertfall hehe Siklet veldig på den leppa di Stemmer det. Jeg hadde en sammenligningsrunde på frontfangeren din vs. min, samt blinklysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Denne så hel og fin ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Stemmer det. Jeg hadde en sammenligningsrunde på frontfangeren din vs. min, samt blinklysene. Ikke bra, jeg som kjører med ujustert fanger og blinklys med ubrukelig passform... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Har samme blinklys selv, og hadde samme problemene med de, men har fått til å fått de så og si likt som de originale nå. Fangeren min har jeg justert i alle retninger og vinkler uten at jeg har fått den helt 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Har samme blinklys selv, og hadde samme problemene med de, men har fått til å fått de så og si likt som de originale nå. Fangeren min har jeg justert i alle retninger og vinkler uten at jeg har fått den helt 100%. Jeg fant ut at jeg hadde satt lista feil vei jeg da. Den gummi lista som går langt fangeren på toppen Hadde satt den som på orginal fangeren, men den skal snues på m fangere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå