|Andreas| Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Arne Gulbrandsen AS Noen som har erfarigner fra dem? Hvordan ligger dem an mtp priser ol. i forhold til forhandler verkstedene? Noen som har noen andre forslag til frittstående BMW verksteder i Oslo - Akershus området?
[space] Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Jeg har bare vært innom der for etterkontroll etter eu-kontrollen, og fikk time samme dag. Litt utpå dagen ringte de og lurte på om jeg ville ha ny frontrute, for de synes ikke den jeg hadde var no pen. (diverse riper og små stensprut). De ringte forsikringsselskapet og fikset så jeg fikk denne gratis (kasko), og monterte den mens de hadde bilen inne. I mine øyne god service og seriøse folk. Jeg ble tipset av Kjetil Sømme (bmwccn presidenten) som også bruker de. Prisen kan jeg ikke si noe om, da det er standardpris på eu-kontroll/etterkontroll.
|Andreas| Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Høres ut som god service i alle fall! Får vel egentlig bare ringe å høre hvor mye de skal ha for div. arbeid. Hva med (Alf) Lie Motor? Er det noe som heter det?
|Andreas| Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Er det bare merkeforhandlere (stealerships) som blir brukt her eller?
Jesse Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 T-k bilservice i Østfold-Fredrikstad går for å være bra. Flinke, men kanskje litt stive på pris. Men du får hva du betaler for.
Tronstad Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 T-K bil gjør en bra jobb som Jesse sa før meg her, de vet hva de driver med og jeg betaler gladelig litt ekstra for kompetente mennesker til og skru på min bil.
Andreas1 Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Noen som har noen andre forslag til frittstående BMW verksteder i Oslo - Akershus området? Har benyttet disse; Jensen Auto-Service Lundliveien 11, 0584 Oslo 22 63 11 63 Ligger på Bjerke, ikke langt fra travbanen. Veldig hyggelige folk med stor BMW-kunnskap.
pedro Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 ja da Men Alf Lie Motor A/S er ikke i vigør om dagen. Trenger nok 4 uker på å komme seg etter en større service II som han selv sier det. Tlf 22322205 Finnes også noe som heter Autopower. Per der er en gammel ringrev på alt fra 02 til E39. Stanseveien 6, 0975 OSLO tlf 22165008. Arne Gulbrandsen på Ensjø er også bra. Kjell der har hjulpet meg mye + at de andre som jobber der også har peil. Grenseveien 65/67 0663 OSLO Tlf 23037410. Ett annet tips er Furubakken Bilverksted. Lars. Han er flink og hjelpsom, Jobber også endel yngre gutter der som er flink på nyere biler og en som kan endel e30 m3. Furuveien 2, 1356 Bekkestua ved bussgarasjen. Tlf 67 11 18 80. Håper dette er til hjelp. Bruker selv Autozentrum på Økern pga pris tilgjengelighet for meg og at Mahnin på delelageret gir meg og B3en utmerket service. Pedro
|Andreas| Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Se her ja! Takker for info . Tenker jeg prøver Arne Gulbrandsen i denne omgangen.
|Andreas| Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Tenker jeg prøver Arne Gulbrandsen i denne omgangen. ... og det angrer jeg ikke på! Veldig bra service der. Kattlikzm reagerte på dette 1
|Andreas| Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Bytta en låseholder. Kom på noen og 1700kr. Var vist en stor jobb, måtte ut med airbag greier og hele vinduet.
Saltkjelen Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Hvordan er timesprisen hos både Furubakken og Arne Gulbrandsen? Skulle bytte to stk. toppdekselpakninger hos Stenshagen og der opererte de med en timespris på 1478kr inkl. mva - noe jeg syns er horribelt for kun en times arbeid. I tillegg kom kostnadene på 450kr pr. toppdekselpakning (2 stk på V8 ) og 300kr i skruer med pakning som også måtte byttes. Syns kanskje 3000kr er litt i overkant mye for å bytte dette..
|Andreas| Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Arne Gulbrandsen har en timepris på 850,- eks. mva. Service tilbudet jeg fikk fra Stenshagen virket også i det meste laget. De ville ha litt over 3000,- for samme jobben.
Saltkjelen Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 850,- eksl. mva er jo en del rimeligere enn Stenshagen's 1478,- inkl. mva. Nå har jeg imidlertid rabatter på deler og verksted hos Stenshagen, men tror det vil bli billigere å få gjort det hos Furubakken eller et liknende verksted. Er Furubakken et skikkelig BMW verksted eller er det noe bakgårdsgreier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå