Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt en del på nettet og finner ingen oversikt over hva følgende pakker inkluderer til en E91 BMW 320DAT:

- 7RS Comfort Pakke

- 563 Lyspakke

- 7RP Advantage Pakke

- 493 Oppbevarings pakke

På forhånd tusen takk!

Skrevet

har du en e91 og du ønsker å se utstyrslisten over bilen din?

eller ønsker du bare og vite hva du kan få til den bilen?

Skrevet
Jeg hi-jacker denne tråden og spør hvordan ser du ekstrautstyret ditt i en bil du allerede har?

Pleier å stå trykket på en av de første sidene i instruksjonsboken.

Har du det ikke der kan du i følge flere her sende en E-mail til BMW Norge og spørre dem om å få en liste til din bil.

- Vil du bare se det faktiske utstyret kan du sette deg i bilen din og se deg rundt! :wink: (klarte ikke å la være)

Skrevet

Det kan varierer fra årsmodell til årsmodell hva som er inkludert og ikke, men for gjeldende modell finner du det på www.bmw.no. Er bare å velge å konfigurere ny bil, så finner du utstyrskodene på pakker/ekstrautstyr...

Comfort er rails, PDC bak, regnsensor, klimaautomatikk, cruise control, aut. nedblendbart innvendig speil++

Lyspakke er div. sminke/leselys, dørhåndtak++

Skrevet
Jeg hi-jacker denne tråden og spør hvordan ser du ekstrautstyret ditt i en bil du allerede har?

du kan sende en mail med ramme nummeret ditt til:

info@bmw.no

da får du svar med utstyrslista etter kort tid.

Skrevet

Comfortpakke:

Radio BMW Professional, Park Distance Control (PDC) bak, Automatisk avblendbart innvendig speil, Cruise controll, Klimaautomatikk, Just. midtarmlene foran, Regnsensor og Takrails

Dynamicpakke:

LM felg V-eke 285 RFT 17", Sportsratt i skinn, Lyktespylersystem, Lyspakke, M-sportsfjæring, Sportsseter foran og Xenon

M sportspakke:

Alpinhvit, Stoff Blue Shadow/Alcantara Antrasitt/Sort, Interiørlister i aluminium, LM felg Dobbelteke 194 M RFT 17", Individual antrasitt taktrekk, Individual høyglandspolert shadowline, M-aerodynamikk pakke, M-sportsfjæring, M-sportsratt i skinn og Sportsseter

Lyspakke:

Leselys, belyste sminkespeil, belyste utvendige dørhåndtak, utstigningslys, fotromsbelysning og softlights

Skrevet

Takk:-) Jeg skal kjøpe bil og annonsene inneholder pakker, men ikke innhold. Jeg kontaktet BMW og fikk tilsendt utstyrslista på ett par aktuelle biler, men fortsatt pakker uten innhold.

Er dynamic = advantage? Advantage leveres lengre, men 2007-modellene som jeg vurderer har advantage pakke.

• 11 months later...
  • 10 years later...
Skrevet

Gammel tråd forøvrig men like aktuell :

Noen som har info på hva utstyrskoder til BMW E70 2011 modell inneholder ? 

7R7 Innovation Package

7RS Package Comfort

230 Extra Package EU spec

På førehand takk 🙋‍♂️

Skrevet

Søkte litt på Google og fant prisliste for 2012 modell, der stod ikke disse utstyrskoder nevnt.

Skrevet
1 time siden, Otis skrev:

Søkte litt på Google og fant prisliste for 2012 modell, der stod ikke disse utstyrskoder nevnt.

Takker ! Bruktimport fra Tyskland for noen år tilbake om det spiller noen rolle ? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...