Anders_w Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 jeg syntes det er litt kult jeg da når ikke bilene bestandig er i fokus, og det er fokus på feks det rustne containerhjørnet og så ser man to gromsete e30er i bakgrunn:) men det er vel meg i ett ufokusert nøtteskall:) hehe
Torek Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Noen er jo ute av fokus til og med... Tror nok det med fokus er gjort med vilje StaLe30: Var en del tøffe bilder og vinkler her ja! Hva angår bilene så vet du hva jeg synes om begge disse to Bilder med ny-felga da?
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 hø?! tenkte på felgene... hehe ^^ men nice med ny motor ang bildene, vil jeg nok si meg mye enig med 316 ja... men noen av settingene er tøffe, men ble kanksje ikke akkurat som fotografen hadde tenkt?
Frode D Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 2 stk strøkne E30 det der Men må si meg enig med at jeg ikke likte felgene. Er det de du skal ha, eller er de midlertidig?
Anders_w Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Frode d: det er ''banehjula'' hans. han har handla nye ''showhjul'' som venter på dekk:) m5 hjul med viftelokk er jo helt rått:-) Leif Harald: Penest uten mtech 2 vinge:) den blir så høy og spretten i bakenden med.. syntes det er cleanest uten noen vinge:)
arne-vig Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Leif Harald: Penest uten mtech 2 vinge:) den blir så høy og spretten i bakenden med.. syntes det er cleanest uten noen vinge:) Helt Enig!
StaLe30 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Skrevet Mai 6, 2009 Bilder med ny-felga da? Må bare få på noe dekk med mer strekk
Baklie_E30 Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 ingen av oss som er utlærte fotografer nei, men er jo morro med bilder for det
PenguiN- Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 dette er andre gang på mindre enn en måned jeg kaller en E30 flott. Disse to bilene er blandt di peneste E30`ene jeg har sett. noensinne. Jeg skulle ønske Torek stilte opp med sin superstrøkne E30 i tillegg og at dere fikk tatt en skikkelig shoot ilag.Hvis en av dere er intressert i å bytte bil (gjelder også deg torek) så ta kontakt på pm ! (tråden om min bil ligger lenger ned her..ps;vi snakker om mellomlegg på rundt 110 000,- bare så det er sagt).
Anders_w Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 tror ikke du får en krone mellomlegg om det noen gang hadde vært snakk om bytte mot en av disse to e30ene:) hehe:-) no offence:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå