Hefner Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Noen som vet hvem som selger slike utenom Schmiedmann.no for der har jeg bestillt for 6 uker siden og ikke fått noen enda. Noen andre plasser de selger slike?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Sjekka på gs da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 617,50 på koed.no senker 10 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Sjekka på gs da? nei tror ikke de har der nei, men koed hadde jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 du kan få hos meg for 500kr.er brukte men er jo ikke akkurat en slitedel da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 du kan få hos meg for 500kr.er brukte men er jo ikke akkurat en slitedel da! Har nå bestilt fra koed pluss noe annet småtteri men fikk beskjed at det var noe de ikke hadde på lager, men skal finne ut hva det var først, hvis det er senkeskåler de ikke har så tar jeg dine jeg. Ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå