S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Glad jeg bor 10-15min unna gett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Bra! Banekomite/dugnadsgjengen er nok med og, så jeg vil tro vi får åpnet frokosten kl 06:00. Men har ikke fått det bekreftet enda. Greit med skikkelig frokost før det braker løst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 åhr! jeg vil også... men eksamen og bursdag setter liksom en stopper jaja... kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Da er det godkjent. Frokosten begynner nå kl 06:30, så da rekker vi det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Prioriteringer! Jeg kommer kun søndag som vanlig, og stiller med dårlige bakdekk, men ettersom to stk bakdekk ikke får plass i Z3n så får jeg ikke tatt med ekstrasettet. Kanskje montere takstativet som ble tatt av bilen til samboeren her om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Prioriteringer!Jeg kommer kun søndag som vanlig, og stiller med dårlige bakdekk, men ettersom to stk bakdekk ikke får plass i Z3n så får jeg ikke tatt med ekstrasettet. Kanskje montere takstativet som ble tatt av bilen til samboeren her om dagen? får plass til ett vel? kan komme med ett i morgen, også legge det her hos meg, også kan du ta med deg det siste på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Prioriteringer!Jeg kommer kun søndag som vanlig, og stiller med dårlige bakdekk, men ettersom to stk bakdekk ikke får plass i Z3n så får jeg ikke tatt med ekstrasettet. Kanskje montere takstativet som ble tatt av bilen til samboeren her om dagen? hvorfor kommer du egentlig bare på søndager? hvis jeg får lov til å spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Kan det være FTK som har satt seg på bakbeina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Pleier å være mindre folk=mer kjøretid på Søndag. Jeg kommer selvfølgelig begge dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Det blir som regel tid til litt mer kjøring (mindre folk) på søndagene, derfor velger han vel det. Noen er der kun for å kjøre, noe er der for å ha det hyggelig og sosialt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Morsomt nok går to 225-dekk bak i Z3 akkurat. Men bakdekkene mine er 245... Korrekt. Jeg kommer for å kjøre og synes ikke det er verdt pengene med hotell eller evnt kjøre opp og ned to ganger når man såpass lite kjøretid som man tradisjonelt har fått på lørdager. Dessuten er jeg asosial, og ifølge en annen tråd her også spydig, vanskelig, dyslektisk og tøff i trynet - så er kanskje greit jeg holder meg unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Morsomt nok går to 225-dekk bak i Z3 akkurat. Men bakdekkene mine er 245... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Dessuten er jeg asosial, og ifølge en annen tråd her også spydig, vanskelig, dyslektisk og tøff i trynet - så er kanskje greit jeg holder meg unna? okey, men da skjønner jeg hvorfor hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Morsomt nok går to 225-dekk bak i Z3 akkurat. Men bakdekkene mine er 245... Korrekt. Jeg kommer for å kjøre og synes ikke det er verdt pengene med hotell eller evnt kjøre opp og ned to ganger når man såpass lite kjøretid som man tradisjonelt har fått på lørdager. Dessuten er jeg asosial, og ifølge en annen tråd her også spydig, vanskelig, dyslektisk og tøff i trynet - så er kanskje greit jeg holder meg unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Hvordan er parkeringen utenfor hotellet? Veldig utsatt? Hvis du tenkte på fare for at noen skal kødde med bilen din eller at den blir stjælt.. Så er nok ikke den så stor, tenk deg et hotell fult med bmw entusiaster. Og noen prøver å kødder med en av bilene, da kan du fort risikere mer enn en bmw etter deg. Og er nok folk med alarmer og sånt her som løser ut så fort noen beveger seg blant bilene på natta. Vil vel allti være mennesker som er ute blant bilene eller som holler et øye. om det var noe annet du tenkte på så har jeg missforstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå