Gå til innhold

BMWCCN sitt treff på Rudskogen 6-7 Juni

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prioriteringer!

Jeg kommer kun søndag som vanlig, og stiller med dårlige bakdekk, men ettersom to stk bakdekk ikke får plass i Z3n så får jeg ikke tatt med ekstrasettet. :lol:

Kanskje montere takstativet som ble tatt av bilen til samboeren her om dagen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioriteringer!

Jeg kommer kun søndag som vanlig, og stiller med dårlige bakdekk, men ettersom to stk bakdekk ikke får plass i Z3n så får jeg ikke tatt med ekstrasettet. :lol:

Kanskje montere takstativet som ble tatt av bilen til samboeren her om dagen? :)

får plass til ett vel? kan komme med ett i morgen, også legge det her hos meg, også kan du ta med deg det siste på søndag ;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioriteringer!

hvorfor kommer du egentlig bare på søndager? hvis jeg får lov til å spørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt nok går to 225-dekk bak i Z3 akkurat. Men bakdekkene mine er 245... :lol:

Korrekt. Jeg kommer for å kjøre og synes ikke det er verdt pengene med hotell eller evnt kjøre opp og ned to ganger når man såpass lite kjøretid som man tradisjonelt har fått på lørdager.

Dessuten er jeg asosial, og ifølge en annen tråd her også spydig, vanskelig, dyslektisk og tøff i trynet - så er kanskje greit jeg holder meg unna? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt nok går to 225-dekk bak i Z3 akkurat. Men bakdekkene mine er 245... :lol:

Korrekt. Jeg kommer for å kjøre og synes ikke det er verdt pengene med hotell eller evnt kjøre opp og ned to ganger når man såpass lite kjøretid som man tradisjonelt har fått på lørdager.

Dessuten er jeg asosial, og ifølge en annen tråd her også spydig, vanskelig, dyslektisk og tøff i trynet - så er kanskje greit jeg holder meg unna? :wink:

:lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er parkeringen utenfor hotellet? Veldig utsatt?

Hvis du tenkte på fare for at noen skal kødde med bilen din eller at den blir stjælt.. Så er nok ikke den så stor, tenk deg et hotell fult med bmw entusiaster. Og noen prøver å kødder med en av bilene, da kan du fort risikere mer enn en bmw etter deg. Og er nok folk med alarmer og sånt her som løser ut så fort noen beveger seg blant bilene på natta. Vil vel allti være mennesker som er ute blant bilene eller som holler et øye.

om det var noe annet du tenkte på:P så har jeg missforstått :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...