Lars89 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Hovedtreff på Vålerbanen 11-13 SEPTEMBER ellers litt rundt forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Noen fler fra Oslo som skal kjøre med meg og Anders? Hvor møtes vi og når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 kommer ann på når dere drar isåfall, jeg bor jo ikke i oslo, men dere som kommer fra oslo kjører forbi meg, så ser dere sikker på E6'en. drar kl 7 jeg får å værra der når porten åpner ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 kommer på søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 vask bilen før du kommer Har gjort det, men blir jo møkette av å kjøre ned da.. Så det er ikke noe vann der altså?! Det er vel litt dårlig. Hvis man vasker i sarp, så blir det jo full i dritt til man er på skogen igjen da. Er jo alltid vasking på gatebiol treffa, så må vel kunne få ut noe vann på samme plassen nå vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 gjør det noe om bilen er møkkette når man kjører på bane da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Noen fler fra Oslo som skal kjøre med meg og Anders? Hvor møtes vi og når? kommer ann på når dere drar isåfall, jeg bor jo ikke i oslo, men dere som kommer fra oslo kjører forbi meg, så ser dere sikker på E6'en. drar kl 7 jeg får å værra der når porten åpner ca Tja si det du? Møtes ved Shell på Mortensrud like før avkjøringen til Rv55 mot Enebakk da tro? Si at "Oslokolonna" møtes der der og drar videre kl 07:00 hvis det er fler som vil kjøre i følge? Eller burde vi dra tidligere? Edit: Er forresten spådd pent vær i helgen, med litt skyer og lett bris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 gjør det noe om bilen er møkkette når man kjører på bane da? Ikke alle som våger seg utpå vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racingdude Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 vask bilen før du kommer Har gjort det, men blir jo møkette av å kjøre ned da.. Så det er ikke noe vann der altså?! Det er vel litt dårlig. Hvis man vasker i sarp, så blir det jo full i dritt til man er på skogen igjen da. Er jo alltid vasking på gatebiol treffa, så må vel kunne få ut noe vann på samme plassen nå vel? Det er hvertfall en vannslange der:P Har alltid vært det når jeg har vært å trena go kart hvertfall=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 gjør det noe om bilen er møkkette når man kjører på bane da? Ikke alle som våger seg utpå vet du Nei det er forståelig det, men hvorfor må bilen være nyvasket om man bare skal parkere på parkeringsplassen? Edit: Er det sånn utstilling i år? isåfall så ser jeg jo problemet... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Det er sånn utstilling ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Nå har jeg vært i badeland.. HERLIG! Bare å ta med badeshortsen.. Ellers kom jeg akkurat ut igjen fra dusjen, og i mellomtiden ser jeg endre og Øyvind(?) har kommet? bildet kommer.. skal sladde skilt.. Edit: Ser nå at det ikke er Øyvind for er ikke en M3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Er nok"Larsegutt" sin 325i det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Til når tid er liv på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Værsåsnill og fortsett med bilder Kevin! Blir så misunnelig når jeg sitter her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå