spruddel Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Noen fler fra Oslo som skal kjøre med meg og Anders? Hvor møtes vi og når? kommer ann på når dere drar isåfall, jeg bor jo ikke i oslo, men dere som kommer fra oslo kjører forbi meg, så ser dere sikker på E6'en. drar kl 7 jeg får å værra der når porten åpner ca Tja si det du? Møtes ved Shell på Mortensrud like før avkjøringen til Rv55 mot Enebakk da tro? Si at "Oslokolonna" møtes der der og drar videre kl 07:00 hvis det er fler som vil kjøre i følge? Eller burde vi dra tidligere? Edit: Er forresten spådd pent vær i helgen, med litt skyer og lett bris Drar derfra klokken 7, den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 haha jeg skulle tilfeldigvis på bryllup i fredrikstad og la meg inn på hotell på sarpsborg... skjønte ikke noe fordi det var utrolig mange BMW'er her , men nå skjønner jeg jo det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Drar derfra klokken 7, den er grei Den er roger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Kjørte en liten tur på plassen ved Quality nå, ille mye fint der gett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Der er det endel najs ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Til når tid er liv på banen? ProgramLørdag 6. juni 08.00 Innsjekk(husk førerkort, vognkort, medlemskort) 09.30 Førermøte(obligatorisk) 10.00 Idealsporvisning med lederbil 10.30 Frikjøring, familiekjøring, damekjøring(vekselvis) 18.00 Banen stenges 20.00 Bmw timen på Quality Hotell Sarpsborg 21.00 Middag med lotteri på Quality Hotell Sarpsborg Søndag 1juni 10.30 Innsjekk(husk førerkort, vognkort, medlemskort) 11.00 Førermøte(obligatorisk for nyankomne) 11.30 Idealsporvisning med lederbil 12.00 Frikjøring, familiekjøring, damekjøring(vekselvis) 14.00 Premieutdeling 18.00 Banen stenges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pewny Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 så et lite smykke ista fra min side.. E28 m5 edit, bmwen min ser ut som en opel corsa når de andre står her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 får prøve å ta dere igjen, skal innom jobben litt først og bytte no greier, så er jeg på vei! hvis dere ser meg på rudskogen så er det bare å hilse på, jeg kjører aleine hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 http://www.yr.no/sted/Norge/Østfold/Rakkestad/Rudskogen_Motorsenter/ Dette blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Regn på søndag? Det blir knall med dårlige bakdekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Regn på søndag? Det blir knall med dårlige bakdekk! Hørtes spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Takk for en fin dag. Hyggelig treffe folket, se på fine bilder og kjøring. Spes takk til Styret og frivillige. Så fikk Astri seg en skikkelig tur med Monica snurre. HelgB så ut til få blod på tann og hoppet ut i sin første frikjøring og så ut til gå greit unna . Selv ble det par runder med familiekjøring og passasjer et heat, noe som var greit nok (et bilde tok jeg, ja vet det er dårlig kvalitet men bare dritt idet da. gleder sikkert noen for det, he he) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Takk for en fin dag Helt perfekt vær og mye bra kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Du satser bra med dieselen ser jeg.. Absolutt artig å se deg på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Var ikke BARE snurring da Glenno Selv med snurringa og at dem andre begynte en stund før meg tok jeg dem da igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå