Gå til innhold

BMWCCN sitt treff på Rudskogen 6-7 Juni

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på om jeg skal til skogen i morgen. Har nok å gjøre hjemme egentlig..

Neida, det fikser du en annen dag. Løper helt sikkert ikke fra deg.

Sitter på med Hans W ifølge med Hagenissen imorgen kl 0830 fra by the way Hokksund imorgen :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm.. Jentekjøring i morgen også?

Ja pleier være det. Men du kjører såpass greit at du kan jo bare slenge deg på vanlig kjøring også da. Får jeg sitte på?

Mr.president sa vel i en tråd at den men minste motoren skulle få prøve m3 hans så om jeg kommer ruslende bør jeg vel være kvalifisert? he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du skal få sitte på om jeg skal kjøre..

Nja... vet ikke heelt om han går med på den men ;)

Kan du ikke bare si; jeg vil prøve m3`n din Kjetil, få nøklene.

Er så mye bedre å gå rett på sak istede for å røre rundt. Lang tid tar det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja pleier være det. Men du kjører såpass greit at du kan jo bare slenge deg på vanlig kjøring også da. Får jeg sitte på?

Må jentene "kvalifisere" seg før de får kjøre med gutta altså?

Kaller jeg likestilling det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du skal få sitte på om jeg skal kjøre..

Nja... vet ikke heelt om han går med på den men ;)

Kan du ikke bare si; jeg vil prøve m3`n din Kjetil, få nøklene.

Er så mye bedre å gå rett på sak istede for å røre rundt. Lang tid tar det også

jepp, vet at mr.president er spontan slik ja , he he. Ellers så kommer vel Kim imorgen med en av sine e36 m3`ere som jeg sikkert får prøvd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jentene "kvalifisere" seg før de får kjøre med gutta altså?

Kaller jeg likestilling det :lol:

Er det ikke bra at vi får med oss flere jenter også da? Kjempe fint tiltak syntes jeg :-). Ultimatume drømme dama må vil enn kunne finne her så vi har bare legge til rette syntes jeg :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom litt forsinka, og ble litt skuffa da man måtte være der på dagen for kunne kjøre på bane.. fikk kjørt familie kjøring som varte faktisk i 10 min.....eller mindre

Den sjønte jeg ikke helt badsha? Det var vel et ekstra føremøte rundt 13 tar jeg ikke feil noe som tilseier at enn da skal kunne kjøre gruppe 1-2/ frikjøring alt etter som. Forklar nærmere. Når var du der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bra at vi får med oss flere jenter også da? Kjempe fint tiltak syntes jeg :-). Ultimatume drømme dama må vil enn kunne finne her så vi har bare legge til rette syntes jeg :-).

jo, jeg syns ikke det skulle vært slike inndelinger jeg. For de jentene som er usikre har man familiekjøringen til å varme opp med, også er det vanlige heat neste :) Syns egne dameheat er unødvendig, kjøreferdigheter har ikke noe med kjønn å gjøre. Selvom mange vil gjerne ha det til det ;):lol:

Drømme dama har e46 m3 og rosa kjøredress :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, jeg syns ikke det skulle vært slike inndelinger jeg. For de jentene som er usikre har man familiekjøringen til å varme opp med, også er det vanlige heat neste :)

Drømme dama har e46 m3 og rosa kjøredress :D

Hmm, tja kansje burde vi hatt eget felles nybegynner heat? Er egentlig bare legge inn et forslag til styret egentlig. Føler du deg kallet?

Skal vi leve i håpet finne drømme dama på disse treffene må vi nok legge ting til rette slik at de kommer da ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er inndelinger trur jeg ikke det er mange jenter som kommer til å kjøre. Mange grunner til det.. Jeg for min del har ingen problemer med å kjøre med gutta. Dette var faktisk første gang jeg har kjørt på jentekjøring, har alltid kjørt sammen med gutta ellers.

Syntes det er knall av bmwccn og ha jentekjøring og håper dem vil fortsette med det!

Er man usikker får man ikke så forbanna mye ut av en familiekjøring.. Max 80 og ikke lov å kjøre forbi. Kjører fortere på vei TIL treffet da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tja kansje burde vi hatt eget felles nybegynner heat? Er egentlig bare legge inn et forslag til styret egentlig. Føler du deg kallet?

Nå har ikke jeg noe jeg skulle sagt i bmwcc, ikke før i morgen ihvertfall. om det er muligheter for å melde seg inn på skogen?

Syns nybegynner kurs høres mer egnet ut :) Høres kanskje litt mindre skremmende ut også?

Er tydeligvis nedstemt... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig der Monica med tanke på at familiekjøring er kosekjøring. Eget nybegynner heat kunne vært aktuelt samlet med dame heat fordi mange har for store horn i panna til toldmodighet gi rom for nybegynnere. Selv ble jeg presset nesten av banen i siste del av 3-s svinge n fordi jeg hadde for motorsvak bil, nybeynner og skulle settes på plass. Ikke lett når jeg måte slenge ut touringen får gi plass slik at ræva hoppa. Har analysert denne situasjonen med mange erfarende i etter kant som tilsier at jeg ikke gjorde noe feil men at fører bak heller skulle vise hvor rask han var. Men noen har tydligvis glemt at de begynte et sted og har ingen respekt for seg selv en sine egne nåveærende kjøre erfaringer. Neste som gjør dette møtter en tung touring i kantenen og mine forsikring som alle andres gjelder ikke på bane kjøring.

Edit: Du har iallfall min støtte S.Arnesen.

Styremedlem avd øst bmwccn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...