Gå til innhold

BMWCCN sitt treff på Rudskogen 6-7 Juni

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Enig der Monica med tanke på at familiekjøring er kosekjøring.

Er også det som var tankegangen min, kosekjøring gir ett lite inntrykk av hvordan det er. Jeg tror også at samtlige sitter igjen med et sug etter mer etter en liten koserunde uten noe som helst prestasjons press. Derfor kan man se på det som en oppvarming/oppmuntring/smakebit før man tar ett steg videre til amatør kjøring f.eks :)

Edit: Du har iallfall min støtte S.Arnesen.

Styremedlem avd øst bmwccn.

Har du en mail addresse der man kan sende slike forslag til?

Er også litt nysjerrig på hva som kreves for å få være med i styret i bmwccn øst?

Edit: sender deg pm istede jeg, så slipper vi å ta det i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 297
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kombinere dame og nybegynner er kanskje tingen ja.

Hvis dem som er blodig alvorlig når dem skal kjøre på et helt vanlig klubbtreff, og ikke syntes noe om at slikt "svada" som at nybegynnere ikke skal kunne kjøre 10 eller 20 min, så kan dem vel heller melde seg på noe "skikkelig" kjøring.

Erstatter man jentekjøringen med nybegynner så er det heller ikke presset inn mer "svada". Derimot flere jenter vil jeg tru da tilbudet fortsatt er det samme og dem som detter utenfor jentekjøring og vanlig frikjøring. Trur dette vil få flere ut på banen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dem som er blodig alvorlig når dem skal kjøre på et helt vanlig klubbtreff, og ikke syntes noe om at slikt "svada" som at nybegynnere ikke skal kunne kjøre 10 eller 20 min, så kan dem vel heller melde seg på noe "skikkelig" kjøring.

Erstatter man jentekjøringen med nybegynner så er det heller ikke presset inn mer "svada". Derimot flere jenter vil jeg tru da tilbudet fortsatt er det samme og dem som detter utenfor jentekjøring og vanlig frikjøring. Trur dette vil få flere ut på banen

litt av min tankegang. En nybegynner er en nybegynner uansett kjønn, derfor tror jeg det tiltrekker seg flere usikre som har veldig lyst.

Det at nybegynnerkjøring er "svada" i de mer erfarnes øyne syns jeg sier VELDIG mye om hvor nødvendig ett slikt nybegynner heat er :?

En nybegynner har like mye rett til å få kjøre som en viderekommen har. Hvis ikke så er det noe drastisk feil med bmwcc sine treff...

Edit: skriveleifs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp ser innspillet dit ganske logisk her. Noen er kansje bare født ilden men viktig ivareta hele medlemsmassen. Alle betaler like mye så medlemsgoder bør også være jevnt fordelt.

Det å bli del av øst styret skjeer gjennom valg på årsmøte som vanligvis er i jan. Send meg eller styret pm e-post som du bl.a finner på www.bmwccn.no/ost sine sider. Vi trenger endel frivillige til aktiviteter gjennom året der enn vil få sær goder på aktiviteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å måtte svare på alle tiltalene deres så kort forklart:

Har du prestasjonsangst når du ute på banen er du der på HELT feil grunnlag. Frikjøringen skal du bruke til å lære bilen din å kjenne og bli en bedre sjåfør, IKKE imponere andre om hvor rask og flink du er. Det er også bare tull at det er "farlig" å kjøre sammen med erfarne folk når man er nybegynner. Erfarne vet hvordan de skal forholde seg på banen til enhver tid, i motsetning til nybegynnere som kan finne på gud vet hva. Det finnes sevlfølgelig unntak, begge veier. Dessuten er det muligheter for å ha med seg intruktør om man er usikker, trenger tips osv, som bør gi betraktlig mer trygghet.

Jeg hadde aldri kjørt på bane, begynte rett på frikjøring, NULL problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prestasjonsangst når du ute på banen er du der på HELT feil grunnlag. Frikjøringen skal du bruke til å lære bilen din å kjenne og bli en bedre sjåfør, IKKE imponere andre om hvor rask og flink du er. Det er også bare tull at det er "farlig" å kjøre sammen med erfarne folk når man er nybegynner. Erfarne vet hvordan de skal forholde seg på banen til enhver tid, i motsetning til nybegynnere som kan finne på gud vet hva. Det finnes sevlfølgelig unntak, begge veier.

Har du vurdert at ikke alle er lik deg? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prestasjonsangst når du ute på banen er du der på HELT feil grunnlag. Frikjøringen skal du bruke til å lære bilen din å kjenne og bli en bedre sjåfør, IKKE imponere andre om hvor rask og flink du er. Det er også bare tull at det er "farlig" å kjøre sammen med erfarne folk når man er nybegynner. Erfarne vet hvordan de skal forholde seg på banen til enhver tid, i motsetning til nybegynnere som kan finne på gud vet hva. Det finnes sevlfølgelig unntak, begge veier.

Har du vurdert at ikke alle er lik deg? :roll:

Nei, den tanken har absolutt ikke slått meg Glenn.. takk for at du opplyser meg :shock: Poenget er uansett at det ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden nybegynnere kan finne på gud vet hva så er vel det en enda bedre grunn til at dem får eget heat?

Startet rett på frikjøring jeg også men jeg skjønner dem som ikke vil det. (Vil på nybegynner jeg også bare så det er sagt)

"problemet" er alle dem som ikke er nybegynnere som kjefter dersom noen nybegynnere har hindret dem med noen sek osv. Mange som tar denne klubbkjøringen litt for seriøst og da "skremmer" bort mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min første tur på bane i dag og det var ikke på langt nær så "skummelt" som jeg hadde forestilt meg, ingenting å være redd for.

blir iallefall ikke min siste....

Nå tror jeg heller ikke det at folk er redde for det å kjøre på bane, men heller det at det er mange utolmodige folk på banen. Disse utolmodige har ofte liten interesse for at en nybegynner skal ligge foran og holde dem tilbake, derfor kan det bli uforutsigbare situasjoner som skaper ubehag.

sier ikke at dette er dagligdags, men det er ikke ett ukjent problem.

Hvorfor man skal se på nybegynnerkjørings heat som ett problem skjønner jeg ikke, da det ikke stjeler noe tid fra de andre heatene. Det jeg la frem var jo det å la alle nybegynnere kjøre sammen, ikke bare de av det motsatte kjønn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at ting er lettere med mere hk? Iallfall syntes jeg ting det siste året har vært lettere sånn sett iallfall. Klart har jeg blitt også mere orinetret om flagg, tangeringspunkter, brems, forbikjøringer men dette tar jo tid. Føler meg forsatt som amatør så kansje har du rett Geir om at jeg burde holde meg unna baner?

Edit: Har jeg ikke banekjøring på mitt nivå bør jeg også kansje vurdere mitt medlemskap i bmwccn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble orden på den til slutt! Per Magnus & co var flinke og hjalp piker i nød :)

Trur hun syntes det var veldig gøy å sitte på, filmet mye mens vi kjørte gjorde hu også.

8) bra kjørt :)

Først smådeler fra bmw,så treff, så her...? ;)

Får jeg deg snart heeelt over? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...