Pelton Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 En av de best holdte E30 M3 jeg noen gang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Hadde jeg hatt en sånn bil, hadde jeg ikke tørt å brukt den, rett og slett nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 hehe faktisk fler som sier sånt:P nei jeg kjøre ikke med den om jeg har fyllenærver for å sei d sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Faen, bilen ser jo ny ut! Nydelig kombo med rød bil og lyst interiør. Nydelig bil du har der, hold den slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 ja ser bra synes jeg å har ingen planer om å jøre noe mer med den så du kan slappe helt av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Meget pen bil dette her ja. Brilliantrød er den eneste originale rødfargen som jeg syns er pen på disse bilene. Den eneste endringen jeg ville gjort er et M-Tech 2 ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 takk jo har tenkt på det selv å for eks. bytte blinklys men bestemt meg for å la den være som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 dette var noe av det flotteste jeg har sett av e30m3, behold den original, angående eksos, supersprint fåes kjøpt hos bilextra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 STRØKENT!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 takk trakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 takk Helge då satser vi på dem har eksos til Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 et lite bilde til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///bimmer Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 på gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Nydelig! Morsomt å se en så fin M3. Er dette gamlebilen til Raymond andersen? Sjelden interiørfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå