Rayman Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Hvor mye har det sånn ca kosta deg hittil ? Det snakker vi ikke om Har ikke vurdert og lakke bilen? Synes den mattsvarte fargen ødelegger en god del for en så rå bil Har vurdert det i mange år skal jeg si deg Men det har med prioriteringer å gjøre, nå vil jeg mye heller ha en bil som fungerer å funger enn en bil som ser bra ut med fresh lakk Og så må jeg lære meg å kjøre skikkelig før jeg tar eit tak kosmetisk Slik den står nå er jeg ikke redd for å bruke den å kommer ikke til å gråte over eit lite krasj, med andre ord så blir det mere satsing og raskere lærekurve Magnus_bmw, thomascr og turbina10 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Jeg synes du har fått teken på sladdinga, dermed må bilen stå i stil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juni 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2014 Jeg synes du har fått teken på sladdinga, dermed må bilen stå i stil Det kommer, det kommer turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Stor takk til Trond Hylle å de andre som var med å arrangerte E30Meet! Kanooontreff, rett å slett!! Bilen holdt til å med hele treffet og Minimalt med skruing, eneste jeg måtte gjøre var å stamme opp ene hjulageret å bytte servopumpe å ordne kjøling til denne. Ellers har jeg bare fylt fuel å byttet dekk Fortsatte på Gatebil Fredag å Lørdag der jeg fikk brukt opp resten av dekka Fikk besøk av NRK Østfold også på Fredagen på Gatebil så måtte selvfølgelig by han ene reporteren på en runde hehe Link fra reportasjen å video: http://www.nrk.no/ostfold/_-sikkerhet-er-voldsomt-viktig-1.11827370 Har ikke så mye bilder å film å by på enda, men det kommer etterhvert. Sviger broren min var med som mekaniker å fotograf så han holder på å redigerer en video som jeg tror blir veldig bra da han er sinnsykt dyktig Legger ved noen bilder nå så kommer det flere etterhvert samt film På plass på stand Fruen likte seg veldig godt å gleder seg til neste år! Min tøffe Svigermor fikk seg en runde å to på bane! Svigerfar på 60 var også med en tur Dekka forsvannt fort.. Må gjøre noe med bakstillinga til neste år slik at jeg får camberen nedi 0 grader å får jevn slitasje på dekka. Gatebil Først i køen på Gatebil Teknisk på Fredag kl 06:15 En time etterpå ca: Nrk på Besøk Tom for dekk, tilskuer på Lørdag Nupen1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Så ut som bilen funka bra på fredag iallefall! Grom bil!;D Rayman reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 du dro meg på drag'n på e30meet ivaffall, men ikke så rart med tanke på at du har 2-3ganger så mange hk tøff bil Rayman reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2014 Så ut som bilen funka bra på fredag iallefall! Grom bil!;D Bilen funka som bare det den Takk for det du dro meg på drag'n på e30meet ivaffall, men ikke så rart med tanke på at du har 2-3ganger så mange hk tøff bil Hehe, trodde jeg hadde tapt der en stund til jeg tok deg igjen på slutten Får skylle på at jeg skulle gjøre det litt spennende med en dårlig start janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Flere bilder fra treff i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Rått bil bygg! Får se om det blir rudskogen med meg å e46M3 neste år:-P Rayman reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 På meg:-P* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 På meg:-P* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Lett en av di bøseste e30'ene i landet! Rayman reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Januar 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2015 (endret) Klippet kjapt sammen noen klipp fra i sommer E30meet å Gatebil Endret Januar 27, 2015 av Rayman Hawkon88, turbina10 og Kennethe34 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 LIKER!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 har sagt det før og sier det igjenn GROMT digger denne bilen, stå på raymond artig og se at bilen fungerer godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå