Skårholen Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Må bytte farge på hjula da, og fangere osv skal vel også ha litt lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 10, 2015 Share Skrevet Juli 10, 2015 Bilen va kul før og, men no syns eg den blei vannvittig feit Kvite felga og detalja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2015 Må bytte farge på hjula da, og fangere osv skal vel også ha litt lakk? Joda, hjula skal få ny farge samt glassfiberdelene Bilen va kul før og, men no syns eg den blei vannvittig feit Kvite felga og detalja? Kjekkt å høre du synest det Prøver med hvit ja Nupen1, BMW E30 325 og Laudrup reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Meget rått Raymond! var dette som manglet fett hvis panseret hadde vært svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juli 14, 2015 Share Skrevet Juli 14, 2015 Neineinei, svart panser er så 2003 Bilen blir kanuuun! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2015 Takker for tilbakemeldinger Har nylig hentet resten av delene fra lakk så kommer oppdatering snart med bilder av hel bil Går veien dette, skal rekke E30Meet med "go" margin Fikk lakka detaljene, i går. Dessverre for naboen så møtte han høre på kompressoren noen timer i natt, men må man så må man knutis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 15, 2015 Share Skrevet Juli 15, 2015 Ser bra ut dette her Rayman reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 (endret) Denne her karen kom i siste liten! Leverte inn til overhaling for 6 uker siden å på Onsdag lå den fortsatt på hylla i USA!!! God service fra VS Motor så får jeg låne innmat til turboen for å dra på E30Meet!! Sendte den av gårde til meg på onsdag med express å fikk den på døra under 24t på torsdagen Så nå starter å går bilen Nå er det bare montering av resten å få alt klart. Endret Juli 17, 2015 av Rayman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Jeg vil gjerne sitte på om det er mulig? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2015 Jeg vil gjerne sitte på om det er mulig? :D Mulig vi kan ordne det, men er nok mange i kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 18, 2015 Share Skrevet Juli 18, 2015 Tenkte jeg skulle prøve å lage film fra treffet, og da hadde det vært ekstra kult om jeg fikk være med rundt med bilen din og filma Rayman reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2015 Tenkte jeg skulle prøve å lage film fra treffet, og da hadde det vært ekstra kult om jeg fikk være med rundt med bilen din og filma Hadde vært tøfft det, liker film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2015 Har gått i ett, men nå er bilen endelig klar i siste liten Bilder får tale for seg selv. Snakkes på E30Meet! janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf325turbo Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 (endret) Det hjalp VELDIG bilen er blitt kjempe rå!! Endret Juli 19, 2015 av golf325turbo Rayman reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 bilen ser helt fantastisk ut! Rayman reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå