Gå til innhold

Litt råd!!!

BMW318TDS96
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en bmw 318 tds 96 mod touring. Det er sprukket frontrute-bulk i bakskjerm-rift i sete som jeg lurer på og bytte bort

DSC_0008-1.jpg

i en bmw 318i cab 96 mod som er nylakket helt strøken

bmwcab.jpg

Da tar jeg av mine felger og setter på orginal hjul.

Er dette noe bra bytte? cab trenger en eu ok og årsavgift

Noen synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bare tatt av skilter for 1 år siden pga familie problemer.

Han som selger den er en eldre mann.

Den var nettop eu ok når han tok av skiltene, bilen er gått 216000

Den er tatt gjevnlige servicer på det eneste som mangler er noen klips til lister på fanger og sidene.

Han hadde service hefte på den han jobber på bilværksted og har tatt servicer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel sånn at man aldri skal kjøpe bil av bilmekkanikere (= Men for alt jeg vet kan bilen være bra den^^

Hvorfor ikke det?

Har som regel mye "lettvinne" løsninger, koblinger, sveising... De vet hvordan de skal gjøre ting, billig.

Bare ett "ordtak" Men er forskjell på folk (=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel sånn at man aldri skal kjøpe bil av bilmekkanikere (= Men for alt jeg vet kan bilen være bra den^^

Mekanikere har gjerne en viss respekt for yrket. Er mye værre all den jalla-mekken folk finner på sjøl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eieren ligger på psykiatrisk. Den som hadde bilen hadde lakkert den med spray bokser selv,for og ikke bli kjent igjen, den så ikke ut så faren sendte den på hel lakkering for og få den bra igjen.

Tenker bare på at jeg får vel en bedre bil mere verd enn den jeg har så det er vel ikke et dårlig bytte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekaanikere har gjerne en viss respekt for yrket. Er mye værre all den jall-mekken folk finner på sjøl...

Skomakerens barn har de dårligste skoene. ;)

Det er mange flinke mekanikere som holder bilen sin veldig godt, men det er også dem som ikke vil skru på sin egen bil etter endt arbeidsdag, og som lurer den gjennom eu-kontrollene.

Man bør uansett sjekke bilen like nøye om den er eid av en mekaniker, eller en vaskehjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekaanikere har gjerne en viss respekt for yrket. Er mye værre all den jall-mekken folk finner på sjøl...

Det er mange flinke mekanikere som holder bilen sin veldig godt, men det er også dem som ikke vil skru på sin egen bil etter endt arbeidsdag, og som lurer den gjennom eu-kontrollene.

Man bør uansett sjekke bilen like nøye om den er eid av en mekaniker, eller en vaskehjelp.

Ikkesant, så jeg ville ihvertfall tatt den på NAF-test, de 1300 kronene kan være vel anvendte penger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig :wink:

Bør alltid se nøye gjennom en bil før kjøp. De "snilleste" folka er ofte de største svindlerne.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jaaaaaja ikkenoe problem det vettu" =p Kjenner den.....

Pirkete folk er bra, som han jeg kjøpte bil av nå, vegret seg for å vise meg en rustflekk på 2x2 cm i motorrommet, overflaterust, på E30. Måtte le av han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del hadde heller ville hatt cab,en.(kommer an på hvor mye plass man trenger i bilen selfølgelig)men jeg tror cab,en er verd litt mere hvis den er så bra som du antyder her.men jeg ville nok fått eier til og vise den til eu..eller betalt dem 500 kr selv for å finne ut hvor mye påkost det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...