BMW318TDS96 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg har en bmw 318 tds 96 mod touring. Det er sprukket frontrute-bulk i bakskjerm-rift i sete som jeg lurer på og bytte bort i en bmw 318i cab 96 mod som er nylakket helt strøken Da tar jeg av mine felger og setter på orginal hjul. Er dette noe bra bytte? cab trenger en eu ok og årsavgift Noen synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 HVA må til for å få den Eu er vel det du skal stille selger spørsmål om (= Hvor langt har den gått? Serviceistorikk? Historikk i det heletatt? Mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Den er bare tatt av skilter for 1 år siden pga familie problemer. Han som selger den er en eldre mann. Den var nettop eu ok når han tok av skiltene, bilen er gått 216000 Den er tatt gjevnlige servicer på det eneste som mangler er noen klips til lister på fanger og sidene. Han hadde service hefte på den han jobber på bilværksted og har tatt servicer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Nå er det vel sånn at man aldri skal kjøpe bil av bilmekkanikere (= Men for alt jeg vet kan bilen være bra den^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Nå er det vel sånn at man aldri skal kjøpe bil av bilmekkanikere (= Men for alt jeg vet kan bilen være bra den^^ Hvorfor ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Nå er det vel sånn at man aldri skal kjøpe bil av bilmekkanikere (= Men for alt jeg vet kan bilen være bra den^^ Hvorfor ikke det? Har som regel mye "lettvinne" løsninger, koblinger, sveising... De vet hvordan de skal gjøre ting, billig. Bare ett "ordtak" Men er forskjell på folk (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg kjøpte min 323i av en mekaniker, og er storfornøyd. Tok så klart NAF-test, og den passerte EU med glans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Nå er det vel sånn at man aldri skal kjøpe bil av bilmekkanikere (= Men for alt jeg vet kan bilen være bra den^^ Mekanikere har gjerne en viss respekt for yrket. Er mye værre all den jalla-mekken folk finner på sjøl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Helt enig i det Lars89 sier.. Kan ikke forstå at kjøp av bil fra utdannet fagfolk skal være et dårlig kjøp i seg selv! Se an personen du kjøper bilen av, eier avslører mye mer om bilen enn han tror Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Eieren ligger på psykiatrisk. Den som hadde bilen hadde lakkert den med spray bokser selv,for og ikke bli kjent igjen, den så ikke ut så faren sendte den på hel lakkering for og få den bra igjen. Tenker bare på at jeg får vel en bedre bil mere verd enn den jeg har så det er vel ikke et dårlig bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Nå er det vel sånn at man aldri skal kjøpe bil av bilmekkanikere (= Men for alt jeg vet kan bilen være bra den^^ Mekaanikere har gjerne en viss respekt for yrket. Er mye værre all den jall-mekken folk finner på sjøl... Skomakerens barn har de dårligste skoene. Det er mange flinke mekanikere som holder bilen sin veldig godt, men det er også dem som ikke vil skru på sin egen bil etter endt arbeidsdag, og som lurer den gjennom eu-kontrollene. Man bør uansett sjekke bilen like nøye om den er eid av en mekaniker, eller en vaskehjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Nå er det vel sånn at man aldri skal kjøpe bil av bilmekkanikere (= Men for alt jeg vet kan bilen være bra den^^ Mekaanikere har gjerne en viss respekt for yrket. Er mye værre all den jall-mekken folk finner på sjøl... Skomakerens barn har de dårligste skoene. Det er mange flinke mekanikere som holder bilen sin veldig godt, men det er også dem som ikke vil skru på sin egen bil etter endt arbeidsdag, og som lurer den gjennom eu-kontrollene. Man bør uansett sjekke bilen like nøye om den er eid av en mekaniker, eller en vaskehjelp. Ikkesant, så jeg ville ihvertfall tatt den på NAF-test, de 1300 kronene kan være vel anvendte penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Nå er det vel sånn at man aldri skal kjøpe bil av bilmekkanikere (= Men for alt jeg vet kan bilen være bra den^^ Mekaanikere har gjerne en viss respekt for yrket. Er mye værre all den jall-mekken folk finner på sjøl... Skomakerens barn har de dårligste skoene. Det er mange flinke mekanikere som holder bilen sin veldig godt, men det er også dem som ikke vil skru på sin egen bil etter endt arbeidsdag, og som lurer den gjennom eu-kontrollene. Man bør uansett sjekke bilen like nøye om den er eid av en mekaniker, eller en vaskehjelp. Selvfølgelig Bør alltid se nøye gjennom en bil før kjøp. De "snilleste" folka er ofte de største svindlerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 "jaaaaaja ikkenoe problem det vettu" =p Kjenner den..... Pirkete folk er bra, som han jeg kjøpte bil av nå, vegret seg for å vise meg en rustflekk på 2x2 cm i motorrommet, overflaterust, på E30. Måtte le av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg for min del hadde heller ville hatt cab,en.(kommer an på hvor mye plass man trenger i bilen selfølgelig)men jeg tror cab,en er verd litt mere hvis den er så bra som du antyder her.men jeg ville nok fått eier til og vise den til eu..eller betalt dem 500 kr selv for å finne ut hvor mye påkost det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå