Marius2002 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Oja er det den som er CL1, da er valget enda lettere; E36 M3 styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Ok, ja det forandra saken gitt. Derre var ikke grusomt pent for å si det på den måten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Personlig, syns jeg faktisk CL1 er tøft.. Var til vurdering opptil flere ganger før jeg bygde bilen.. Vil du ha litt endring så gå for cl1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Personlig, syns jeg faktisk CL1 er tøft.. Var til vurdering opptil flere ganger før jeg bygde bilen..Vil du ha litt endring så gå for cl1 Angrer du i dag på at du tok det valget du tok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Ledende spørsmål Selvfølgelig ikke.. Men så kan ikke jeg legges i noen av de gruppene der da.. Bortsett fra han som mener en blanding av m-tech og rieger er fint, og da tror jeg ikke han tenkte på slik jeg har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Min tolkning av blandingen av M-tech / Rieger, byggde den bilen der i 2007. Ikke mye som slår den blandingen etter mi mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Altså, det du kan tenke litt på, er om det er HER du vil ha skryt, eller om det er andre plasser.. Her inne er det desidert mest skryt å få dersom du velger m-tech.. Og jada, man styler bilen for seg selv, men det ER jo best å få skryt av andre slik at "feelgood" nivået øker.. Skryt av bilen gir bedre selvfølelse, og det er jo digg Om dy styler en bil og ingen sier noe, så er det jo kjipt.. Det handler også om å få de "riktige" gruppene til å si noe, og i den forbindelse mener jeg man skal tenke over om det er her inne eller hos andre man vil ha skryten Jeg for min del elsker skryt av andre bmw interesserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Jeg for min del elsker skryt av andre bmw interesserte.. Pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Min tolkning av blandingen av M-tech / Rieger, byggde denbilen der i 2007. Ikke mye som slår den blandingen etter mi mening very nice indeed, men det er en liten ting jeg ville gjort hadde jeg vært deg, fått på rieger infinity bakfanger. når du hiver gt-leppe foran blir den for høy bak med M! forøvrig så liker jeg cl1 stylingen godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Jeg for min del elsker skryt av andre bmw interesserte.. Pen bil du har Takk takk takk Simply love it Når det kommer til Ron sin gamle bil, er jeg helt enig i hva som blir nevnt ovenfor her.. Dersom du skal ha leppe foran, trenger den å ned bak også, og den trenger forsåvidt også skjørter som står i stil til fangern.. Mitt beste eksempel på at jeg syns det er riktig må være breitbauen.. Den har like lav front, skjørt og bakfanger.. Som etter MIN smak er det fineste.. Men nå var det ikke dette tråden handlet om da.. Venter forøvrig enda litt på svar fra trådstarter om hva hans egne tanker rundt dette med styling er.. Edit: Endret til ett "bedre" bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Personlig synes jeg den fronten som først ble postet her ikke passer helt. Og ettersom mange har mtech, Rieger Infinity II var jo en fin styling på 3-serie for noen år siden. Synes den er finere enn den som er avbildet først her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Når det kommer til Ron sin gamle bil, er jeg helt enig i hva som blir nevnt ovenfor her.. Dersom du skal ha leppe foran, trenger den å ned bak også, og den trenger forsåvidt også skjørter som står i stil til fangern..Mitt beste eksempel på at jeg syns det er riktig må være breitbauen.. Den har like lav front, skjørt og bakfanger.. Så du mener altså at Originale M3 skjørt ikke står i stil med Original M3 fanger?? Detter litt av nå.. Å du må faktisk være den første jeg har hørt som overhode har noe negativt å si om GT leppa. Så du mener leppa å skjørtene dine er helt like? Senka skjørta da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Mulig du har glemt kor tåpelig en SENKA Coupe med M front ser ut uten leppe eller splitters, den er faktisk mye høyere en skjørta. se: min nye By the way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Når det kommer til Ron sin gamle bil, er jeg helt enig i hva som blir nevnt ovenfor her.. Dersom du skal ha leppe foran, trenger den å ned bak også, og den trenger forsåvidt også skjørter som står i stil til fangern..Mitt beste eksempel på at jeg syns det er riktig må være breitbauen.. Den har like lav front, skjørt og bakfanger.. Så du mener altså at Originale M3 skjørt ikke står i stil med Original M3 fanger?? Detter litt av nå.. Å du må faktisk være den første jeg har hørt som overhode har noe negativt å si om GT leppa. Så du mener leppa å skjørtene dine er helt like? Senka skjørta da eller?? Hva er det du ikke leser i det jeg har skrevet.. DERSOM du har GT leppe blir fangeren LAVERE enn skjørta.. Da føler jeg for å bygge NED skjørtene, og da må du rieger skjørt.. Hvis du går på rieger skjørt må du ha LAVERE bakfanger.. Originale M3 skjørt står i stil til KUN M3 fangeren.. Da er det jo like høyt.. M3 fanger med Gt-leppe er like pent som Rieger fanger og bare kanaler.. Skal du ha noe under M3 fangeren, med m-tech skjørt er det splitters som gjelder. Blir ett helt annet inntrykk av det.. Jeg skjønner at du datt av.. For du har ikke fått med deg hva jeg skrev i det hele tatt Ron Og du er den første jeg har hørt, som ALDRI har hørt noe negativt om leppa.. Begynn å les innleggene her inne, så finner du lett flere som er skeptisk til den og syns splittere er finere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Mulig du har glemt kor tåpelig en SENKA Coupe med M frontser ut uten leppe eller splitters, den er faktisk mye høyere en skjørta. se: min nye By the way Jeg syns det der var MYE bedre enn MED Gt-leppa.. Der harmonerer jo fronten å skjørtene.. Mulig det var dårlig bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå