hertz Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Skal kjøpe styling til bmw-en min, men lurer på ka eg skal kjøpe av m3 styling eller Lumma cl1. Liker personlig begge deler. Men er så sinnsykt mange som har m3 styling, så har lyst på lumma siden det ikkje er så mange som har det. Hva mener dere? Hadde vert kjekt me kjappt svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 M3-styling uten tvil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Det finnes mange bedre alternativer til e36, spør du meg. I dette tilfellet ville jeg valgt m3-optikk, rett og slett fordi jeg ikke likte den lumma cl1 stylingen så godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Synes egentlig M-Tech er penest, men CL1 er favoritten min blandt de stylingfrontene man får til E36. Viss du vil ha noe litt annet så velger du CL1 Men for all del, du må ha sort gitter i fronten om du velger CL1, ellers ser det ut som engangsgrillnetting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hvordan ser dere at det er til E36 han skal kjøpe styling til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 f eks her http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1 ... t=#1144243 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hertz Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 glemte og skrive det, men det er til e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Gjorde bare et kjapt søk på google, og da kom det opp en E36 så gikk utifra det. Og siden han skriver at det er så sinnsykt mange som har M3 styling så går jeg utifra at det er E36 siden det ikke er mange E46 som er M3 stylet Edit: Var litt treg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Greit det Inspektør Morse og Sherlock Holmes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Syns en kombinasjon mellom M3 og rieger er det peneste på E36'n.. uten tvil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Syns en kombinasjon mellom M3 og rieger er det peneste på E36'n.. uten tvil:) Helt enig med du, men da jeg søkte kom denne opp. å jeg må si at jeg synes den var fin jeg. Fjerna vingen, brede lister, senka mere bak, tona vindu, så hadde jeg fint klart å kjørt rundt i den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 skikkelig tyskerstuk på den bimmern der ! likte det i grunn, men kunne droppa vinga ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Blir kanskje litt for runde linjer for en E36 den Lumma der. Mer E46 over den, hadde valgt M3 som står til linjene på resten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Syns en kombinasjon mellom M3 og rieger er det peneste på E36'n.. uten tvil:) Helt enig med du, men da jeg søkte kom denne opp. å jeg må si at jeg synes den var fin jeg. Fjerna vingen, brede lister, senka mere bak, tona vindu, så hadde jeg fint klart å kjørt rundt i den der Det der er lumma clr.. Sammy her inne har vel en slik en.. CL1 ser anderledes ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Er egentlig bare M3 og "Breitbau" som funker skikkelig bra på E36. Det meste anna blir jalla... Men DIN bil, gjør det DU vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå